• _elin_

någon med erfarenhet av viktklubben?

precis som rubriken lyder så undrar jag om det finns någon här som har erfarenhet av viktklubben.se ? Jag funderar på att testa detta, känner att jag behöver lite hjälp att motivera mig och att komma igång med träning och bättre mat.

Är viktklubben bra? krånglig att använda? ger det resultat samt får man "hjälp" både med kost och träning eller handlar det bara om kosten?

många frågor, tacksam för svar och inspiration! :)

• Svar på tråden någon med erfarenhet av viktklubben?
  • MSW

Jag landade på +1 kg, inte ett dugg kul men inte så förvånande heller.. Har ätit mycker mer än vanligt och ingenting hemma typ, så jag har inte fyllt i nått heller..
    Enda ljusglimten är väl att när jag vägde mig i torsdags så låg jag på ca +1,5kg, men att jag ändå kom igen över helgen (trots kalas).. Well, nya tag..

• miapias

jag är sjuk idag hemma från jobbet,,,,vi har ingen våg så ag måste vänta till i morgon med att väga mig

• Skottdagen2008

själv åker jag iväg ikväll med chefen och en ny kollega. vi ska på utbildning och bor på hotell och har utbildning hela dagen. förhoppningsvis är det helt OK mat och inte allt för mycket ogtt. jag står aldrig emot gott helt och hållet, jag bara tar lite mindre av det , typ en kaka istället för 2

• 16 aug

ååhh ska köpa hämtmat nu..
    Sallad vs kebabtallrik...

• Skottdagen2008

Gillar inte sallad (blir inte mätt), gilalr INTe kebab så jag skulle nog satsa på pastasallad i så fall.

• 16 aug

skottdagen: det har dom inte där MEN jag var duktig & tog sallad YES hehe

+ - 0 för mig BLÄ

• miapias

vad dött det är här..kom igen tjejer KÄMPA nu då....

• 16 aug

ha ha går inte bra.. *Suck*
    Går det bra för dig? Mår du bättre?

• _elin_

suck!!!

nu gjorde jag precis en omstart på VK, det behövdes har gått upp mitt kilo som jag gått ner o lite till så det va inte kul längre!
    Ska verkligen ta nya tag nu, men känner mig inte så laddad..

• 16 aug

_elin_ bra gjort!

Jag har tappat helt... men jag har börjat äta mindre än innan, en början?

Svar på tråden någon med erfarenhet av viktklubben?