• _elin_

    någon med erfarenhet av viktklubben?

    precis som rubriken lyder så undrar jag om det finns någon här som har erfarenhet av viktklubben.se ? Jag funderar på att testa detta, känner att jag behöver lite hjälp att motivera mig och att komma igång med träning och bättre mat.

    Är viktklubben bra? krånglig att använda? ger det resultat samt får man "hjälp" både med kost och träning eller handlar det bara om kosten?

    många frågor, tacksam för svar och inspiration! :)

  • Svar på tråden någon med erfarenhet av viktklubben?
  • miapias

    jobbigt jobbigt jag är inne i en platå där det går ganska bra...

  • MSW

    Mig går det inte heller bra för.. Tycker att jag äter som innan, men går bara upp och upp.. (vet att man inte ska väga sig så ofta...) Men nu har jag börjat "gå till paris" så jag ska gå minst 10000 steg om dagen.. (började igår) så det borde juh hjälpa lite grand..

  • viktualia

    jag försöker och försöker.. det går sådär.. har nog hållt på för länge... "firar" att jag i dagarna har bantat i ett halvår, inte så konstigt att jag börjar bli less... novembermörkret gör sitt till också. Men jag har inte gett upp än!

  • Skottdagen2008

    själv är jag så less på allt just nu, känner mig nästa deprimerad. har för mycket att gröa på jobbet, ska sitta nu också några timmar och försöka få bort lite. blir ite så mycket av varken bröllopsplanering eller träning = FAN. har gått upp i vikt = SUCK! får nog starta om nästa vecka när helgen är över.

  • viktualia

    förresten, jag har kommit på en baksida med att ha gått ner så mycket som jag har gjort... jag fryser mycket mer nu när det blir kallt ute, förut höll jag värmen med hjälp av allt underhudsfett....

  • miapias

    mmn..vi hade fest i en förening som jag är med i....o det blev lite mkt mat som inte är bra o äta..o så hade vi ostprovning o det är ju inte så nyttigt med dessert ostar.....suck...

  • _elin_

    så sant som du säger viktualia, kanske ska man spara på lite så man inte fryser!!

    sjölv känns det som jag har lagt på lite i helgen, ingen bra helg o ingen bra omstart, så får väll göra en ny omstart IGEN! nu ska jag göra morotsoppa, den är i alla fall nyttig o god.
    :)

  • viktualia

    Här är det glada toner från Vickan för första gången på veckor!!! Dels har jag ÄNTLIGEN lyckats knäcka mitt 20:e kilo.. det tog tid, men nu är det fixat!
    Dels mätte jag min midja idag och SHITTANS!!!!!!!!!!! jag har minskat 14 CM sedan MAJ!!! tjohooooooooooo! Är under gränsen för bukfetma=risk!!!

  • MSW

    Grattis Vickan! Måste kännas underbart skönt!!

    Själv hoppas jag på att inte ha gått upp imorn åtminstone.. Men vi får väl se..
    Lycka till med invägning imorn!

Svar på tråden någon med erfarenhet av viktklubben?