• bummel

    Umeåbrudar 2008

    Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008
  • icra

    PN, det är just det som är problemet - har inte ens hittat nån att titta på Hade en kille som jobbar på Rex men han kunde inte planera så långt i förväg, till januari alltså Har försökt kolla på hitta.se men där fanns det ingen heller. Den enda jag hittat på nätet heter Michael Pahlm, har ingen aning om hur han är...

    Var Bröllopsmässan i Umeå?

  • bummel

    PN78 - Har ni bokat kyrka? Vilken kyrka ska ni gifta er i?

    icra - Jobbigt att du inte hittar nån DJ. Vi provade CD-spelaren på göstas. Ganska dåligt ljud då högtalarna förmodligen var lite sprängda, men helt okej ändå! Det var en cd-växlare med 5 skivor tror jag så det går ju att spela musik själv. Då får man ju i alla fall den musik man vill ha

  • Skottdag07

    Lägger in oss på listan. Vi har idag haft möte med Baggböle herrgård. Vilket ställe! Snacka kompetens och bra att ha och göra med.
    Hoppas vi kan få ekonomin att fungera så vi kan vara där.

    Umeåbrudar 2008

    Icra - Linda o Carl 5/1 2008
    Skottdag07- Elin och Erik 29/2 2008
    PN78 - Pernilla o Fredrik 14/6 2008
    Bummel - Åsa o Daniel 12/7 2008

  • Snart fru Nilsson

    Visst har det varit en Bröllopsmässa här i stan för något år sedan, börjar väl bli dags igen. Måste nog googla för att hitta igen något om det återkommer strax

  • Snart fru Nilsson

    En fråga till er från Umeå, hur ska ni göra med tårtan? Fixar ni den själv eller ska ni beställa den och i så fall vart ifrån?

  • PN78

    Icra - bröllopsmässan var i Linköping :(
    Angående DJ har jag hört en kolle som kallas Kecke, jobbar på Statoil i Holmsund. Värt en chansning att kolla med honom. Tyvärr vet jag inte mer exakt vad han heter. En kompis hade vairt på ett bröllop där han spelat och han var kanon bra.

    Bummel - vi har bokat Helena Elisabeth Kyrkan

    Snart fru Nilsson - jag kommer att beställa min tårta ifrån Holmsundsbageri, alla tårtor smakar nog likadant men han skall ha den finaste dekorationen.

  • icra
    PN78 skrev 2007-10-02 21:48:48 följande:
    Icra - bröllopsmässan var i Linköping :(Angående DJ har jag hört en kolle som kallas Kecke, jobbar på Statoil i Holmsund. Värt en chansning att kolla med honom. Tyvärr vet jag inte mer exakt vad han heter. En kompis hade vairt på ett bröllop där han spelat och han var kanon bra.Bummel - vi har bokat Helena Elisabeth KyrkanSnart fru Nilsson - jag kommer att beställa min tårta ifrån Holmsundsbageri, alla tårtor smakar nog likadant men han skall ha den finaste dekorationen.
    Tack för tipset! Min bror bor i Holmsund, kanske ska be honom gå in en sväng på Statoil och höra med honom - delegera, delegera Vi ska inte ha nån tårta som det känns nu, blir för mycket tycker jag med tre-rätters och tårta på det. Försöker satsa på en riktigt god vickning istälet. Men jag har sett att många verkar gilla Finas bageri.

    Skottdag, Baggböle herrgård är jättefint - kommer bli kanon!

    Såg precis att vi är först ut att gifta oss *gulp* börjar bli lite nervös
Svar på tråden Umeåbrudar 2008