• bummel

Umeåbrudar 2008

Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.

• Svar på tråden Umeåbrudar 2008
  • Skottdag07

Tackar!

Vi ska gifta oss i backenkyrkan. Har ännu ine bestämt lokal för fest och skoj, men det lutar åt baggböleherrgård eller brännlandsvärdshus.

• icra

Skottdagen, skoj inte så länge kvar för dig då. Hade också bara fem månader för planering och nu är det bara cirkus tre månader kvar :) Backens kyrka är jättefin!

Bummel, du var väl inne på den kyrkan också?

Är det nån som vet var man kan hitta DJ, hade en på gång som jobbar på Rex men han säger att januari är alldeles för långt fram för att han ska kunna planera in det :) Så vi får försöka hitta någon annan nu.

• bummel

Ja vi vill också gifta oss i backenkyrkan! Men kan som sagt inte boka från efter nyår så det är ju bara att hålla tummarna för att vi får den dagen vi vill.

Tänkte det kunde vara kul om vi satte ihop en lista på oss som hänger här. Hade varit kul att ha lite koll. Vad säger ni om det? Jag tar mig friheten att starta en...

Umeåbrudar 2008

Bummel - Åsa o Daniel 12/7 2008

• icra

Bra idé Bummel! Fortsätter...

Umeåbrudar 2008

Icra - Linda o Carl 5/1 2008

• PN78

PN78 - Pernilla o Fredrik 14/6 2008

• bummel

Här var det verkligen lugnt! Hur går det för er tjejer? Har ni planerat något nytt?
    För oss är det verkligen lugnt, inte så mycket att planera just nu. Jag håller däremot på att bygga upp en bröllopssida, det är kul men tar en del tid..

Umeåbrudar 2008

Icra - Linda o Carl 5/1 2008
    PN78 - Pernilla o Fredrik 14/6 2008

• icra

Ja, väldigt lugnt här nu Vi har iaf beställt resa, bokat catering och köpt ringar. Mitt största problem nu är att hitta en bra DJ...

• PN78

Samma här, var på Bröllopsmässa igår och fick lite ideér. Det är ju ett tag kvar tills vi gifter oss så det har stannat av med planeringen lite. Kyrka, präst, festlokal är dock bokad.

Icra - vilka DJ´s har du kollat på? För oss känns musiken väldigt viktig så detta kommer att bli svårt för mig att bestämma. Det bästa är väl ifall man har någon kompis som känner någon som vet att de är bra.

• Snart fru Nilsson

Ok en till umebrud 2008

Svar på tråden Umeåbrudar 2008