• bummel

Umeåbrudar 2008

Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.

• Svar på tråden Umeåbrudar 2008
  • icra

Jaha, då hade jag fel :) Bra att det finns personal så slipper du tänka på det. Visst är det roligt, inte sååå länge kvar nu :)

• bummel

Nä, det är klart.. man har ju ändå bestämt att det ska bli nästa sommar o så på de visset är det ju nära. men det känns ändå väldigt långt bort. Vi ska snart ha snö sen tar det en evig tid innan den smälter bort igen men seen!!! Känns lite ofattbart än men sen ska vi verkligen gifta oss!

• butterfly0725

hej!

här är en till umeåbrud. för oss blir det 080808 i backenkyrka och vi ska ha ett litet bröllop, med bara 24 gäster.

• icra

Hej!

Vad roligt - välkommen!

Tänkte passa på om någon varit inne på Högtidskläder, hur är utbudet?

• Peol

Högtidskläder har stort utbud, underbara klänningar :)

• icra

OK, tack! Jag har redan köpt klänning i Sthlm där jag bor men är ute efter lite ytterkläder. Vet du om man kan hyra cape o dyl där?

• Peol

Jag skulle bli förvånad om dom inte har det! Har själv inte kollat på sådant, men är ganska säker på att det finns att hyra eller köpa :)

• bummel

Hej allesammans!

Nu har vi börjat med pusslandet här, ska hitta ett datum som passar både oss, kyrkan o lokalen.

Idag ringde jag o pratade med catringfirman. Han pratade om en norrlandsmeny som lät supersmarrig! blandannat så var det renfile o kantarellsås till huvudrätt.

Ringde nyss till kyrkan också. De sa att de inte tog emot nå bokningar från den 2 januari. Jobbigt! Då får man boka allt det andra nu o sen bara hoppas att vi får kyrkan den dagen vi bokat det andra..

Ikväll ska vi åka till göstas loge för att se om lokalen passar oss.

Super spännande allting!

• Thildra

*kikar in*

Hej!
    Ska gifta mig 31 maj i Backens Kyrka.
    Har några saker färdiga, men det mesta är kvar och största problemet är festlokal och budget. Jag vill ha en rejäl fest och min sambo vill ha det så enkelt som möjligt. Vi är dock väldigt sugna på att vara vid Brännlands Wärdshus, men det kostar!

• icra

Bummel, vad spännande - säg gärna vad du tycker om Göstas? Ska åka upp imorgon så då ska jag åka ut och kika.

Svar på tråden Umeåbrudar 2008