Umeåbrudar 2008
Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.
Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.
Hej! En till som skall gifta sig i Umeå nästa år närmare bestäm i juni.
Välkommen PN78!
icra - oj, det var snabbt jobbat! Nej det kanske inte är så svårt men det är ju det att man ska bestämma sig hur man vill ha det bara. Jag är nog ganska velig...
Himlan - Vi har inte satt något datum än. Det är bara tre veckor sedan min m2b friade så vi håller just nu på att kolla runt lite vad vi vill ha o så. Men vi vet i alla fall att det blir ett sommarbröllop
Jag funderar på bakens kyrka. är det någon som vet nått om den? fin?
Backens kyrka är jättefin, hade den som andra val.
irca - vi kommer också att gifta oss i H E kyrkan. Hur många gäster kommer ni att vara. Det står att kyrkan rymmer ca 100 gäster men det känns lite i överkant. Varit i kyrkan en del gånger tidigare, dop.
Jag vet inte hur många som kommer men 87 är inbjudna - det blir trångt om alla kommer men de gör de ju sällan :)
Roligt att ni också gifter er där - den är såå himla mysig.
icra - Jag läste att ni skulle ha festen på göstas loge. Vad är det för ställe. Finns det någon hemmsida?
Er bröllopsida var superfin förövrigt
Tack!
Logen (som inte är en loge)ligger i Yttesjö, ca 2 mil utanför stan. Ska vara jättefint med glasfönster runt hela festsalen och ligga precis vid sjön. Har själv aldrig varit där :) men har vänner som varit på fest där. Det bästa är att man kan ta med egen alkohol :)
Finns inte så mycket bilder på hemsidan men lite ser man kanske:
www.gostasbuss.se/system/visa.asp&FID=141&HSID=603&ActMenu=605
icra - aha, där verkar ju fint! Ska ni hyra bara lokalen eller har de fixat mat o servering o så oxå? Vad kostar det?
Vi hyr bara lokalen. I det ingår väl servis, dukar och sånt tror jag sen har vi en festfixare som fixar mat, personal etc. De har ingen personal på logen utan det är bara lokalen som man hyr. Har inte frågat vad det kostar men jag tror runt 3000 nånstans.
okej. Men på den sidan du gav mig så står det ju att man kan hyra den med eller utan personal, dukning, städning o så.. Jag tror jag ska ringa dit o fråga lite grejor!
Oj, så kul det är o planera. Det är ju bara det att det är ett helt lååångt år kvar!