• bummel

Umeåbrudar 2008

Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.

• Svar på tråden Umeåbrudar 2008
  • icra

TigerLinn, jag gifter mig ju på vintern så jag behövde en jacka att ha uthomhus. Hon hyr ut sådana. Hänger du med :)

• TigerLinn

icra

vad blev de för jacka? päls? nyfiken

• icra

Det blev en kort i glansigt tyg med päls på ärmslut och pälskrage :)Hade tänkt en lång kappa som de också hade men kände att det blev för mycket att hålla reda på med släp på klänning och jackan.

• bummel

Hej tjejer!

Ja visst var verandan härlig icra!? Det kommer att bli supermysigt.

Har högtidskläder någon hemsida?

• TigerLinn

jag e lite sugen på ett vinder bröllop men min m2b vill nog ah sommar... om jag lyckas övertala honom så blir de i vinter.. :D 2008 då.. :D

nån som vet ågon bra sida vart man akn beställa eller iaf kolla på vinter jackor/kappor till burdklänning?

• icra

TigerLinn, vad skoj - hoppas det blir vinter inte så länge kvar då :)

Jag har äntligen fått tag i en sminkös och frisör - pustar ut! Vi har bokat vår bröllopsresa också, åker fyra dar efter bröllopet 12 dar till Maldivern - längtar massor, ser så fint ut!

Angående kappor så kan jag inte ge så mycket tips, hade själv jättesvårt att hitta. Jag hittade ju en tillslut på Högtidskläder. Hittade en päls på Tradera för ett tag sen, var en Jenny Hellström med utropspris på 200:-. Den såg jättefin ut men jag har ju redan fixat min.

Hur går det för er andra med planeringen?

• bummel

Just nu händer det inte mycket här.. Nu har vi ju bokat lokal, catering o servering. Känns tidigt att titta på klänning o så på alvar redan. Vad ska man mer tänka på nu så här tidigt som ett år innan bröllopet??

• Skottdag07

En till Umeåbrud kommer här. Ska gifta oss den 29/2 2008. Bestämde oss inte föränn för tvåv eckor sedan så det är "bara" fem måndare kvar nu...

Svar på tråden Umeåbrudar 2008