• bummel

Umeåbrudar 2008

Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.

• Svar på tråden Umeåbrudar 2008
  • bummel

Välkommen Thildra!

Göstas loge var väldigt mysig tycker jag. Härligt läge just intill vattnet. tror han (gösta) pratade om dig icra, han pratade om någon från stockholm som skulle komma i kika in stället till helgen hihi. Han sa att vi skulle bestämma datum snart så du inte tog det datum vi ville ha typ..

Men i alla fall så tyckte jag om stället!

• icra

Vad roligt att du gillade det :) Känns tryggt att få höra någon annans åsikt. Ha ha, säkert mig han menar, ringde och pratade med honom igår och då sa han att det var någon som skulle komma på kvällen. Det där med att du skulle ta mitt datum är nog ingen risk för jag är inbokad den 5 januari i hans liggare, ni skulle gifta er senare va?

• bummel

Jag visste ju det att du hade bokat då så jag var inte orolig. Men det var väl ett sätt från hans sida att föröka få oss att ta ett snabbare beslut antar jag..

Du får gärna oxå framföra dina åsikter sen!

• icra

Ja ha ha, han vill hetsa på lite :) Känns ändå alltid lite osäkert när man inte får skriftligt på att man bokat, har ringt flera gånger och kollat att jag verkligen är inbokad :)

Har du bokat frisör, kanske lite tidigt för din del - tycker det är lite svårt att veta vilka som är bra när man inte går hos nån regelbundet där...

• TigerLinn

några frågor?

vi har ej bestämt nytt datum ännnu mer än att de blir 2008.
    men vilka kyrkor ska ni gifta er i?
    vart ska ni ha festen? ska ni ha alkohol eller inte?

vilken frisör ska ni vända er till å vem gör sminket?

om ni ska ha catering vad har ni valt då? å vart köper ni tårtan?

• bummel

Tigerlinn - Vår tanke är att vi ska gifta oss i backenkyrkan den 12/7 2008. Det är bara det att man inte får boka vigsel från nästa år till sommaren 2008. Så där gäller det bara att hålla tummarna att det klaffar.

Festen kommer vi ha på göstas loge i Yttersjö. Mysig lokal som ligger just intill sjön. Vi kommer att köpa med sprit från tyskland.

Resten är väl inte riktigt bestämmt men förmodligen blir det mat från umeå catring tror jag det hette.. Mannen som har det heter tommas i allafall

Vad har du för planer?

• TigerLinn

bummel

inget datum bestämt än vi skulle gift oss 1/9 men de kom upp saker de blir 2008 nån ggr.

ska gifta oss i vännäsby ha festen på församlings gården.. alkoholfritt (av olika skäl) kommer nog ha ca 80 gäster om alla kommer.. frissa catering å så från Umeå...

• icra

Hej!

Nu har jag tittat på Göstas loge och jag gillade den skarpt - utsidan är väl inte så häftig men middagssalen är jättefin! Har även bokat in uppsättning på Headline men sminkningen är fortfarande inte bokad - verkar vara jättesvårt att få folk att ringa upp :( Någon som har förslag på en bra sminkös i Umeå?

• icra

Just de, dom är ju bra! Vet du om man måste åka till Wilmas eller kan de komma till frisören? Känns lite hattigt att åka runt på en massa olika ställen...

Svar på tråden Umeåbrudar 2008