• bummel

Umeåbrudar 2008

Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.

• Svar på tråden Umeåbrudar 2008
  • batwomen

Thildra: Familjeklippet ligger på teg mot böleäng ner i en källare.

Brud 0802: Vi hoppas att gifta oss den 8/8 i stadskyrkan men vi får som alla andra vänta till efter nyår för att boka kyrkan, prästen vi ville ha har naturligtvis semester
    Jag var en snabbis hos Atelje A-K och det kändes som om de inte ville hyra ut något utan man skulle helst beställa något de fick sy upp med massor av tid /pengar som det skulle kosta.
    Det som fanns att hyra tilltalade inte mig. Ska gå till Golden och se vad de har.

Lokal ska vi titta på v44 då det mesta ska ske känns det som, men det är för att killarna är hos farfars på höstlov då. Jag bokade en titt hos Änglalikt v 44 naturligtvis..

Är det någon som vet en guldsmed som gör ringar efter beskrivning i stan?
    Vi ska förlova oss i februari för vi ska skicka inbjudan i februari: Jag har varit förlovad engång tidigare å då sa jag att jag inte ska förlova mig föränn jag har ett bröllopsdatum. Så alla som känner mig närmare vet det alltså kan jag inte förlova mig för tidigt = avslöjad, ja vet jag är fjantig men nu är det så

• malerina

Hej här en till Umeåbrud som gärna vill ansluta sig till gänget!
    Vi gifter oss den 26-07-08. Och nu börjar det verkligen kännas peppande!
    Härligt med en Umeå-tråd.

• bummel

Hej malerina!
    Välkommen till våran tråd

• batwomen

Hur många är vi nu?

icra
    Snart fru Nilssson
    brud 0802
    brummel
    Malerina
    Thildra
    skottdagen07
    Batwomen

Jag har nog missat några då det inte gick titta bakåt utan att det försvann det man skrivit (minnet är kort å intensivt)
    kul att vi är så många som hittat din tråd brummel.

• butterfly0725

icra
    Snart fru Nilssson
    brud 0802
    brummel
    Malerina
    Thildra
    skottdagen07
    Batwomen
    the_butterfly0725

lägger mig in på listan också. i måndags hämtade jag klänningen från kemtvätten så nu är det bara att leta efter en sömmerska som kan sy in den lite gran och lägga till ett lager på kjolen...har köpte den på ebay och älskade den så mycket! tur också att det var i petite storlek (för korta tjejer som jag)

• icra

Kul, vi börjar bli några nu

Var ska ni gifta er Butterfly? Blir det den 25 juli som ditt nick?

• Snart fru Nilsson

Klänningen är skickad men jag är liiiite orolig att den ska fastna någonstans längst vägen :-S Har inte hänt något sedan den 16:e efter att jag kollat upp vart den är. Så ni förstår att det känns lite nervöst. Hörs snart igen!

• butterfly0725

icra:

vi vill gifta oss på backenkyrka, förhoppningsvis den 8 augusti. sedan har vi mottagning med cocktails hemma hos svärföräldrarna och det blir middag ute med familjen.....

jag har lagt upp bilder av min klänning i mitt galleri men de visas inte i min profil...ser ni mitt galleri när ni går in i min sida?

• bummel

butterfly - Jag kan inte se ditt galleri!? Hade gärna sett din klänning

• butterfly0725

bummel:

jag förstår inte riktigt varför bilden inte visas i mitt galleri. men om du går till allmän galleri visas bilden jag la upp från katalogen...du kan leta efter en bild med filnamnet casablanca. sådan har jag i champagne

Svar på tråden Umeåbrudar 2008