Umeåbrudar 2008
Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.
Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.
om man inte vill kopa mat och dryck, vilka fina lokaler finns det att hyra som man sjalv kan ha catering-mat till? fina ar ju en smaksak givetvis men jag menar nog i stil med statliga, eller belaget valdigt vackert.
tack for att ni delar med er av er expertis =)
PANIK!!!
Jag har ringt till 5 bygdegårdar och göstas loge mm och alla är bokade!!
Jag hittar ingen lokal....
Jag vill inte byta datum.
Vad ska jag göra. Har någon något förslag.
Skottdag07 - vi har valt Druidgården, där finns det ett stort kök och en bar som man kan fylla själv med dryck. Ett till plus är att lokalen ligger centralt i Umeå.
Skottdag07 - vad är Druidgården för ställe? Vars ligger det?
Vi har också varit på jakt efter ett ställe där man kan ta med egen alkohol och samtidigt inte ligger allt för långt utanför Umeå. Till slut kommer vi över Fabriken, som kommer bli suveränt. Nackdelen är väl att man itne får tillgång till köket. Så antingen måste man ta mat från kocken som huserar där eller catra från annat ställe. Men det är ungefär samma priser, så vi lär ta från honom. Men blir lite nyfiken på vad det är för ställe ni valt?
PN78:
Druidgården har vi varit på i flera andra sammanhang. Vet du hur många de räknar får plats?
Malerina: Hur får man tag på Fabriken? Har hört att det är en fin, stilren lokal?