Umeåbrudar 2008
Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.
Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.
pn78: länkarna skickade via email
Jag paratde med Vanja när jag var på tiimarii sist o då sa hon dessa öppettider på krumelur:
Måndag - Fredag 13-17
Torsdagskväll 18-21
Fredagar var lite osäkert så då kunde man ringa innan!
Var det nån av er som hade numret/kontaktuppgifter till druidgården?
Jag provade en klänning i går (skit kul:- fast jag inte hittade någon jag föll för.)
I kväll så kommer Annas kök på besök för en första koll om vad vi tänkas vilja äta.
Det känns som om det drar ihop sig fast det är nästan 10 månader kvar.....
Hur har ni tänkt det med serveringen? Ska ni ha buffe eller servetörer? Eller buffe men servtör för honörsbordet?
Bara nyfiken...
förresten! Är det någon som vet när eller om jag måste uppdatera tråden?
batwoman - vi tänkte anlita Annas fest & mat för tillagning av maten samt att de serverar maten till samtliga gäster. När jag pratade med dem kändes det som att de hade koll på läget och jag tycker att det är viktigt att det blir god mat och att serveringen flyter på bra.
Hej jag hade Annas fest o mat hemma hos oss i går och hon sa att det ska bli en liten bröllopsmässa med nya arrangörer (stavas??) Ialla fall skulle det vara kul om vi kunde ses några/alla där för att få ett ansikte på de man surrar med. Helt frivilligt naturligtvis, alla är inte lika nyfikna som jag!