Umeåbrudar 2008
Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.
Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.
Hej, här är en umeåbrud till. Men bröllopet kommer att gå av stapeln i Sorsele den 10/5.
Det är andra gången jag planerar bröllop så jag känner mig ganska avslappnad, inte fullt lika hysterisk som jag var förra gången. Men förberedelserna är i full gång!
Jag kan säga att jag har testat de flesta restaurangerna som finns i Umeå då jag och blivande maken är gå-ut-och-äta-fantaster av stora mått. Favoritrestaurangen hittills har faktiskt varit News, som har haft en spännande meny och riktigt duktig personal. Sist vi var där blev vi dock lite missnöjda, de har bytt kökschef och menyn kändes lite standard.
Vi åt vår förlovningsmiddag på Invito. Dit går vi faktiskt inte tillbaka. Inte kul att behöva betala för garderob när man köper middag för en tusenlapp. Nog har vi råd med fyrtio kronor, men det känns lite som en principsak. Men maten är helt ok.
Gillar man spännande kök och vällagad mat ska man gå på Viktors (obs - boka bord!). Det är klart den bästa restaurangen i Umeå, enligt stiftelsen Sveriges bästa bord en guldkrog - dvs en av de tjugotvå bästa restaurangerna i Sverige. En trerättersmeny kan man få för fyrahundra kronor.
På Relaxen badar man i poolen, slappar, det finns solarium och sen kan hon också hjälpa till med att ordna mat dit (catering) om man vill det.
har ni ätit på garage? hittade detas hemsida...såg bra ut men???
Jag gillar Garage skarpt, riktigt bra kött och bra viner. Trevlig personal också!
Det öppnades i september nån gång och ligger bredvid Iksu Spa. Tips är nog att boka bord för när jag var där fick jag boka ett tag innan.
har de någon hemsida.?
Googlade och hittade den, varsågod
www.garagetbbq.se/restaurang_grillat_bbq.html
verkar nice