Umeåbrudar 2008
Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.
Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.
Kan rekommendera en catering firma till alla er som behöver en sådan:
Åsas kök i Rödåsel har ikväll lagat en helt fantastisk måltid till mitt jobb som jag absolut hade kunnat ha som bröllopsmiddag.
Hembakt bröd med västerbottenssmör, aioli, parmesankyckling i pepparsås samt en rotsaksgratäng. För endast 100:-/person!!!!
Ingick dessutom en chokladkaka som alla avgudade, liknande kladdkaka fast med kolaglasyr...
har hon någon hemsida
Vet ej, ska få hennes kontaktuppgifter av min rektor, återkommer med mer info.
jag har hört talas om henne.. hon ska bara kung på att laga mat :D
Kan nu meddela att hon tyvärr inte har en hemsida, men maten är underbar och jag har telefonnummer och mailadress om någon vill ha det.
mailadress är ju bra o ha
konichiwa girl skrev 2007-11-19 18:38:02 följande:
[citat]
Hej, här är en umeåbrud till. Men bröllopet kommer att gå av stapeln i Sorsele den 10/5.
Hej jag kommer i från Malå men jag kommer att vigas i Umeå ändå för den enda kontakt jag har med Malå nu är mina föräldrar.
Kul att du ska ha bröllop i sorsele men är det inte besvälig att hitta frissa mm, i "lilla" sorsele?
Jag själv är lite nojig då jag vill ha koll och ha sett allt själv dvs inte skicka mamma. Det skulle ifs funka men nä ja vill inte det. det är mitt bröllop å inte mammas (hon skulle lätt kuna ta över)..
batwomen: Jo, lite besvärligt är det ju. Jag kommer till exempel att sköta makeupen själv. Nu är jag duktig på smink och har viss vana vid att sminka både mig själv och andra, så det känner jag mig inte så orolig för. Men trots att det inte finns så mycket att välja på känner jag mig inte orolig, för jag vet att de vi anlitar är duktiga.
Min fästman bor där så jag är ju där i princip varje helg. Så där har jag ju inte det problemet du har!
Apropå romantisk middag i Umeå:
Jag och fästmannen åt trerättersmiddag på Rex igår och det var fantastiskt. Mysigt ställe, oerhört god mat, supertrevlig servis. Jag kan rekommendera svampsoppan till förrätt som formligen exploderade i munnen.