• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 4

    Kom igen nu brudar!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

    Tack! Så härligt det känns, ekonomin kommer äntligen att ordna upp sig!

  • MrsNyberg2B

    Grattis till jobbet!!! Roligt, sånt där..

    Jag och blivande ska åka på en minisemester lördag-söndag. Det är så mysigt!! Det ännu mysigare är att känna att man fortfarande känner sig nyförälskad och bara längtar efter att få vara tillsammans... Han är så bäst!!!!

  • Pumpkin

    MrsNyberg2B: Tack
    Så härligt att åka på minisemester! Jag vill osså åka. Vi funderar lite på att ta ett show-erbjudande och åka ner till Umeå en lördag-söndag. Men vi får se

  • MrsNyberg2B

    Det tycker jag ni ska göra! Bra förlovningstillfälle... t.ex.. :D

  • Pumpkin

    Hehe, det har du rätt i
    Satt och pratade med mormor igår och vi pratade om förlovning. Då sa hon nånting i stil med "Ja alltså, man undrar ju när ni ska förlova er egentligen, är det inte snart" typ

  • Helmborn2B

    Nu har man kommit hem från stadsrundan med kompisen, guuud så mycket fint det finns! Och kompisen såg ut som en liten docka i klänningarna hon testade. Blir allt sugen att testa själv, men jag får försöka hålla mig ett tag till. Blir nog en maggie sottero klänningen för hennes del, grymt snygga!

    MsNorqvist: Grattis till jobbet! Perfekt när det börjar nalkas bröllop och kunna börja spara undan massa pengar!

  • Pumpkin

    Helmborn2B: Förstår att du måste ha blivit SUPERsugen idag Men snart så (eller nått...)

    Jo, känns härligt att veta att man kommer ha jobb nu framöver, äntligen!

  • blivandefruandersson08

    MsNordqvist grattis vad kul till jobbet :)

  • Pumpkin

    Tack tack
    Först måste vi dock ta oss igenom nån månad med grymt dålig ekonomi

  • Madeleene

    Hej! Nu har man hittat tråden igen. Hur går det för alla?

    Själva ligger vi lågt, bara tittar runt lite.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4