• smilie

Fler mammalediga eller halvtidsjobbare

i Göteborg som skall gifta sig framöver.
    Jag går hemma med en 5månaders dotter och skulle vara trevligt att planera tillsammans.
    Sedan är det inte så många av mina vänner som är hemma på dagarna och vill hänga på en shoppinggalning och kolla kläder och ta en fika

• Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare
  • guppien

Titrania på L. Kyrkogatan ligger arkivet, men jag har inte varit där än

• StinaJ

hallå där... köp blåbär...

skulle vara trevligt med utgång tycker jag också!

kortkursen tror jag inte är något för mig av samma anlednig som muminlina sa... kostar en del och mina kort är ju redan färdiga...

hur går det med planeringen allihop? jag står still, vet inte vad jag ska göra mer...

• Titrania

Hm...missade det där om att det var 3 mil norr om gbg... :(

• muminlina

längtartillaug - ska bli kul med party! Alla jag pratat med hittills tycker det ska bli kul så jag hoppas på att vi blir några stycken :) Var det så att de som kommer om de har med sig en beställning av någon annan får de också en liten gåva? Bara så jag vet om jag ska säga det åt dem :) (Smilie du som inte var med på fikan vet inte att det gäller tupperware)

• Titrania

Usch, jag är så hungrig så jag håller på att dö... Har levt på fil o kräm de senaste dagarna pga käkproblem... :( -sucka- tyck SYYYND om mig!!

• smilie

jag fattar inget vadå tupperware, vad säljs berätta

• muminlina

Titrania stackars dig! Hoppas det blir bättre.

smilie - det handlar om plastburkar :) I alla de slag och form. Har du aldrig varit på ett tupperware party måste du ju följa med nu!

• HanOchJag

muminlina När ska ni ha det??? Tupperware partyt asså..

• Titrania

Tack Lina! ;) Bättre nu... -sucka- Alltid är det nåt. Å Alec är i Sthlm o har skoj utan mig. Tur att bästisen kommer o håller sällskap! :)

• Princessdiamond

hej tjejer!
    hur blir det med fika?
    ver det den 28e ni pratade om?

• muminlina

HanOchJag - är du sugem på att handla något?

28'e fungerar nog för mig.. hade gärna tagit en vardag då m2b är hemma på helgdagarna.. men om det passar för er andra och inte för StinaJ så får jag väl ge mig :)

• Princessdiamond

e inte den 28e en måndag då?

• muminlina

Princessdiamond - annandag påsk

• Princessdiamond

ja, det stämmer nog.. *le*

Svar på tråden Fler mammalediga eller halvtidsjobbare