21/8 smäller det!
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
berättelse och bilder från igår från mig ;
www.sanderman.se/brollop/tillenborjan.htm
Å Jolin så vacker du var!!!! Ja dom andra också såklart... men det lös verkligen om dig.
Stort Grattis och Lycka till!
/Juniphé
Hur känns det nu då alla nygifta brudar en vecka imorgon :)
Helt otroligt vad fort bröllops dagen gick :)
Jag är glad och lycklig över att allt blev så bra :)
Hej!
Oj vad jag är lycklig oh vilken underbar dag det blev! Ska jobba på lite bilder framöver! Men allt var magiskt! Vacker sång och underbar präst, till och med vädret var fint!!
Är i alla fall hemkommen efter en vecka i Rom. Det var helt fantastiskt!
Hoppas alla andra har det superduper!
/C
Ja, allt är super super!
Jag har några bilder här
www.sinegraf.se/egrelius/
Fler kommer senare, ska träffa fotografen idag!
Hej! Gifte oss också den 21:e. Kom hem efter en underbar vecka på azorerna natten till igår. Hela bröllopets eftermäle och alla presenter (dock uppackade) ligger i en stor hög.... det tar vi hand om i helgen inser att det är rätt mycket pyssel med namnbyte och annat - men man får mycket grattis-mejl iallafall
vår dag blev också hellyckad!
Kram på er fruar!
Lilla Karin!
Vad fin du var!
Visst var det ni som var precis innan oss? Vi kom ju när ni åkte iväg.
Vilken cool bil ni hade!
Lottac!
Japps, det var vi som var innan! Ja bilen var jättehäftig! Vad jag inte visste var att den var bara ett sätt att dölja det riktiga färdmedlet till festlokalen... helikoptern... min man är galen!
Såg aldrig er, hade så fullt upp att bara vara, men era gäster såg jag, Har nog en del bilder är de är med! =) Någon äldre man med käpp tex.
Ja, Max, bästa vän till vår familj. Han är underbar!
Det var faktiskt någon från ert sällskap som var på väg att ta en "familjebild" på min systers man och barn, men då sa han att nog inte trodde att de till hörde er
Det var nog vår fotograf... =) Spännande det hade varit om en massa andra okända människor hade dykt upp på ens bilder... Trodde ett tag att det var ett okänt litet barn som var med på en bild... men han var bekant, han hade bara vuxit så!
Här finns han, Max, om du har lust att se:
bilder.egrelius.se/album10/P1010030
Underbart!
Förlåt men jag tog mig friheten och tittade lite på de andra också! Ni var verkligen fantastiskt fina! Om du undrar vilka en del av folket i bakgrunden utanför kyrkan är så är det några av våra. En tjej som ser extremt sur ut är en av mina kompisar. Tur att hon inte ser den bilden av sig själv
Ja, jag gissade att det var en del fler som du kände. Klart de var sura, de stod ju å väntade på "sitt" bröllop, så var det nån annan där som höll på å stod å tog en massa tid!