21/8 smäller det!
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Vi gifter oss oxå 21/8 Idag ska jag iväg och göra provuppsättning av håret och sedan beställa bukett. Annars har jag precis plockat fram listorna på vad som är kvar att göra... Men det börjar bli lite pirrigt
ja det e snart ;)
Gifter mig också den dan i Tuve g.a kyrka i Göteborg...
Festhäftet är så när klart, finslipning kvar bara
Jag har bränt några skivor musik
Servetter, dukar och ljus etc är klart
24 fl vitt 24 fl rött vin är inköpt
2 fl gin, 2 fl, vodka och 2 fl whiskey likaså
6 fl mousserat vin också
124 små burkar öl med...vi har kvar cider bara...och groggvirke, vatten och läsk till barnen.
Maten gör vi själva och har fixat alla recept och provlagat en del, maten köps in via en restaurangägare vi känner
Ringen köptes för lääänge sen min klänning likaså ;) underkläder är också klara till mig och skor...
Skorna går jag in varje kväll med tubsockar utanpå ;) Jättefint ;)
Mannens kläder är också klara men skor har vi kvar...
Hippad blev jag för två veckor sedan (JÄTTEKUL) och mannen får sitt i helgen ;)
Ska oxå gifta mig 21/8. Har lämnat in förlovningsringen på upputsning, det känns jätte tomt. Har hört en del skräckisar om personer som inte fått tillbaka ringen i tid så jag tyckte dt var bättre att vara utan den innan än att kanske inte ha den på bröllopsdan.
Vi lämnade in våra förlovningsringar på putsning och gravyr i lördags. De ska bli klara idag. Tomt...
Tankarna kring bröllobet går verkligen upp och ned just nu. Ena stunden blir jag alldeles pirrig av att tänka på det och i nästa stund tänker jag att så himla speciellt är et väll nte att gifta sig (med tanke på hur många som gifter sig). Men jo...det är speciellt, jätte speciellt!
Jag har precis börjat ägna mig åt att vara nervös... och då blir allt så snurrigt i skallen... Tappar man allt man har kvar å göra och all planering.
Lilla karin
så där är det för mig också ;)
jag ska också gifta mig 21/8, börjar bli nervös för möhippan. Träffade sömmerska idag för justering av klänning, håller på att gå in skor. Kollade i kyrkan idag var man ska sätta blommor osv. blev jättenervös av att gå in där. vi har en så lång gång fram innan vi står vid altaret. Har varit på kusten i några dagar och bränt mig.. allt för bröllopet skull, nej jag hade gärna haft det ogjort för det värker i nacken. Vi måste köpa dryck, snacks mm ringarna ska vi hämta nästa vecka. har tänkt att prova att sy en liten väska att ha med, har letat överallt men inte hittat nån. usch jag som avskyr att sy..
Idag är det tre veckor kvar!!!!
Å jag har ont i huvudet å har inte kunnat sova för jag oroar mig för möhippan. Men nu har vi just provdansat till vår "vals" och bytt till en annan sång för den första gick för fort så vi såg hysteriska ut =)