• Lellis

21/8 smäller det!

Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag

• Svar på tråden 21/8 smäller det!
  • augusty

just det, hippan... jag har ingen aning om ifall det planeras nåt öht. hoppas det

• Hanna Panna

Jodå, det har gått hur fort o smidigt som helst. Tänk att man började när det var 52 veckor kvar...

Jag är så lugn! Allt är klart och jag längtar till min SPA dag torsdagen innan bröllopet!!

Allt kommer väl på dagen D. Darriga ben!

• Jolin aug-04

Idag var jag på stan och shoppade smink till mig och slipsnål till mannen. Tänkte leta efter slips till sonen också men gav upp för vem har en olivgrön slips?! Jo Åhlens! av en ren slump så såg jag en där!! helt otroligt!
    sen var det nylonstrumpbuxor till dottern...trodde inte i min vildaste fantasi att det fanns till 4 åringar men det gjorde det ;) perfekt...kanske vi undviker skoskav...
    putsduk till förlovningsringen inhandlades också och nu blänker den så fint så fint ;)
    Imorgon ska jag hem till mor min och baka brödet som vi ska servera, och sen ska vi till festlokalen och reka...
    helt sjukt...mindre än 2 veckor kvar!!!

• 2BMrsE

Gubben kom just hem från sin svensexa och verkade haft jätte kul!! Det känns skönt att det där är klart nu och vi kan lägga energin på att få klart det sista

• Lilla Karin

Ja jag vill oxå få möhippa å svensexa överstökat. Är så himla mycket ändå å tänka på! Och i den här värmen! Inte orkar man tänka då!

Igår gjorde jag klart vigselprogrammet.

Vi ska beställa alkohol från systemet när som helst också. Men det är svårt. Man vill ju inte köpa hysteriskt mycket, men det skulle vara en mardröm om allt tog slut!

• 2BMrsE

Ja visst är det svårt att veta hur mkt man ska köpa!
    Och att tänka i den här värmen är också svårt, vi har planering på jobbet men jag kan ju inte påstå att jag är särskilt fokuserad. Jag vill bara hem så att jag får planera bröllop!!!

• Lilla Karin

Nu har jag hämtat våra förlovningsringar. De ser ut som nya! Superfina! Har köpt sånna där "Part Feet" som jag läste om i en annan tråd och håller på och provar dem. Har förövrigt ändrat mig från gladiolus i buketten till vita rosor (men man hinner ändra sig igen).

Nu ska jag testa å göra fransk manikyr på mig själv och se om jag ska avboka nagelfixen.

Sen ska jag fixa om brodsplaceringen (eftersom vi har gäster som inte kan bestämma sig om de ska komma eller inte)

Senare ikväll ska vi provdricka bubbel (kommer blanda med svartvinbärssaft, någon föreslog att det skulle vara gott).

• Anna - 2004

Lilla Karin, kan dom inte bestämma sig om dom ska komma eller inte?!?!? Det låter ju tråkigt... och oförskämt!

• Lilla Karin

Ja, det är hur jobbigt som helst. Men nu hamnar de längst ut på ett bord så man lätt kan knoppa av dem.

• Anna - 2004

Ni borde nästan knoppa av dem innan bröllopet ;)

Svar på tråden 21/8 smäller det!