21/8 smäller det!
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Min semester är slut och jag började jobba igen, men behöver jag säga att det inte kändes så lockade...
Jag har ett jätte roligt jobb, men just nu så har jag så mkt annat i huvudet att det känns som att jag inte har tid att jobba Jag har ju inte gjort en enda sak idag som jag kan pricka av på listan, hmm
Ha det bra!!
Alltså ju mer jag tänker på det här desstå mer PANIK får jag...
Visserligen jobbar jag bara denna veckan och är ledig i 3 veckor sen så jag har ju 2 veckor ledig tid på mig att dona färdigt...men ändå...
Bah! Orkar inte med det här snart...
I natt ägnade jag mig åt å vara vaken och vara rädd för att folk inte skulle få roligt på festen...
Hejsan,
Inte bara jag som är nervös nu. Nu är det bara 17,5 dagar kvar. Pirr!
Oj, det var verkligen nedräkning det 17,5...
Hej
Ville bara säga att jag oxå gifter mig 21/8. Och jag börjar bli lite pirrig men men det ska nog vara så på oss tjejer....
Jobbar enbart denna vecka sedan har jag 3 veckor semester och det kan nog behövas.
//Pernilla
Nu ska jag åka och titta lite på min klänning som nästan är klar! Min moster syr den och jag ska dit en sväng ikväll!
På fredag är det dags att prova klänningen efter att den är upplagd o insydd! Äntligen!! Annars jobbar vi vidare med festhäftet, nån som har nåt bra trix hur man får texten på rätt ställe? Vi ska ha A4 vilk på höjden (stående) så det blir lite pyssel att få sidorna där de ska vara!
24 - 1
2 - 23
22- 3
4 - 21
20 - 5
6 - 19
18 - 7
8 - 17
16 - 9
10 - 15
14 - 11
12-13
Hej allihop! En till som sällar sig till skaran. Nu är det snart dags! PÅ tal om drömmar brukar jag drömma att jag kommer springande sent till kyrkan, oduschad och osminkad. Min blivande make drömmer dock bara om hur urringad han tror klänningen ska vara.... på baksidan... hmmm. Annars kommer panikattackerna med jämna mellanrum. Jag brukar dock lyckas lugna mig och tänka på allt som är färdigt och inte så mycket på det som kvarstår. Väntar dock fortfarande på möhippa, om det blir någon... Godnatt på er!