• Lellis

21/8 smäller det!

Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag

• Svar på tråden 21/8 smäller det!
  • Lilla Karin

Hehe, jo, men man vill ju inte vara otrevlig mot sina vänner... Men ibland får man ju lust =)

• Jolin aug-04

Ah fattar ni...missade ett viktigt möte på jobbet idag (jag har semester men lovade att komma dit) för det är ju Tisdag idag...eller?! Nehe..det var visst onsdag sa min arbetskamrat...jag trodde hon drev med mig i säkert 5 minuter...
    börjar bli knäpp ;)
    Alltså onsdag!! 1½ vecka kvar!!

igår rekade vi i lokalen, det kommer bli fin fint, fast trångt...
    innan det bakade vi 100 rosenbröd och så pratade jag med prästen. vi ska träffas på torsdag...OH SHIT det blir ju imorgon det!!! HERREGUD...näe, säg mig snälla att det är tisdag idag...
    Idag sitter jag med bordsplaceringen vilket är bekymmersamt eftersom sambon inte får se den (vi har en surprise gäst till honom och vi är inte hundra på om han kommer heller...) och sen ska man få ihop allt....grr...
    tick tack tick tack det närmar sig...

• Lilla Karin

Jag som trodde att det var torsdag idag (eller i natt när jag vaknade stressad) är riktigt glad över att det är onsdag idag!

• 2BMrsE

jajemän det är onsdag och tio dagar kvar, hi hi börjar bli lite pirrig i magen måste jag medge

• Jolin aug-04

jo det pirrar i magen här med ;)
    idag gjorde jag klart festprogrammet, ännu en grej att bocka av...snart kommer svärmor hit och vi ska komma fram till en brudbukett...hon är florist och ska göra buketterna och bordsdekorationerna och hon vill beställa blommorna nu så hon får dom om en vecka...då hinner dom blomma ut lagom till lördag...
    och jag som inte har en ANING om vad jag vill ha för bukett ;) fast hon är van vid mig nu vid det här laget så hon har nog räknat med det redan ;)
    imorgon ska vi till prällen också....det liksom kryper närmare nu ;)

• mamma2

Det är inte klokt att den dagen snart är här. Det skall tydligen bli lite svalare i nästa vecka. Bra, bara det inte regnar!!! Lycka till alla andra 21e brudar! Ska bli så kul att bli fru!!!

• Lilla Karin

Själv är jag just nu arg å besviken på min blivande mans vänner som ljög för mig om vilken dag svensexan skulle bli. Kan ju verka som ett enkelt problem. Men jag blir dels superstressad av bara vetskapen att folk för mig bakom ljuset och sen att det är bara på ren djävulsskap känns ju än värre, om det fanns någon mening med det kunde jag väl stå ut. Nu virrade de till min sk planering och allt känns ganska trist. Grinar massor. Vet att jag överreagerar, men bär på en massa spänningar som kom ut i samband med detta. Väntar i dagarna svar på min mammas cancerprov så man är rätt spänd och orolig även utan bröllopet.

• Jolin aug-04

e de nån som gifter sig i Tuve kyrka den 21:a augusti som håller till här inne? ;)

• Tokan

Phu! Tyckte vi hade mycket tid kvar men igår kändes det som att den inte kommer att räcka till!!!

Provade klänningen igår, hon behövde inte ändra något, och då har jag lite högre klack på skon. Hon ville att alla skulle ha lika anpassad kropp till sina storlekar

Vårt värdpar var åxå hemma igår och vi hade ett "sista" snack. Dom kommer som tur är göra hela festprogrammet är det bestämt nu så där spar vi en massa tid. Vi skall bara göra själva Pärmen och den skall vara helt tom och bara vikas till + klistra på en lapp så det blir ju inte så svårt
    Dom hade med sig em massa förslag på program (fått av en killens tjejs syster, som varit på en massa B). Snacka om att folk har fantasi. Fanns många jättesnygga och proffsiga.

Vi träffar prästen i kyrkan på mån där vi skall öva. M2b är i Tyskland idag och handlar den spriten som saknades (för att han räknade fel när vi var nere förra ggr).
    Kyrkprogr är i stort sätt klart för tryck.
    Bordsplaceringen skall finjusteras. Mycket av dessa progr sakerna måste vara klart i helgen och jag har inte blivit hippad ännu (syster rinde för en stund sedan och frågade om jag kunde ha hennes son ett par timmar på lördag fm, vadå misstänksamt!)

Oj! Vad långt det blev.

• 2BMrsE

God morgon, god morgon....
    Tänk om en veckan så står vi där........
    Är ni klara? Det är inte vi men jag har semester nu och mamma kommer ner till oss så nu ska det sista fixas!!
    Provade tårtan igår, det är svägerskan som ska baka (konditor), den var så vacker vi ville knappt skära den! Men mums va´god den var
    Nä, nu kan jag inte sitta här mer, nu ska jag måla ljuslyktor.

Svar på tråden 21/8 smäller det!