• Lellis

21/8 smäller det!

Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag

• Svar på tråden 21/8 smäller det!
  • Jolin 3 dagar kvar...

ja ni ;)
    Idag har vi handlat all mat till bröllopet (4500 :- för MYCKET mat!!!) den ska vi tillaga imorgon...
    sen gör jag nu festprogrammet (häftar ihop) och har just pratat med svägerskan om tårtan...allt börjar falla på plats ;

• Jolin 3 dagar kvar...

shit det är torsdag!!!
    ;O) snart är vi fruar hela bunten!!

• Lilla Karin

Å nu ska vi snart handla mat...

• augusty

Man måste ju bara få skriva av sig lite... Allt verkar falla på plats, men det kommer ändå bli mycket att göra imorgon.

klänningen blir jättefin, jag sitter och limmar strass så det står härliga till. hippad i lördags, så roligt att man nästan fick abstinens efteråt.

ja, nu måste jag gå och sätta på lite kaffe tills min blivande kommer hem från affären. Lycka till allihopa!

• Frysan

Gud alltså! Lovade att vara rökfri till bröllopet men den krassa verkligheten är den att jag är för nervös..Nåja det kan man väl ta efter just nu är det inte lugnt i min hjärna en sekund. Vad enormt om 2 dygn står man där! Ihh och vi har fortfarande inte serveringspersonalen klar..Vad tror ni är det nu man verkligen ska bli stressad? Kram på er hoppas ni inte känner er lika hispiga som jag

• Lilla Karin

Jag är som en filbunke =)

• Jolin 3 dagar kvar...

ja, idag har vi lagat mat som värsta kockarna ;) fläskfile, kycklingfile, inkokt lax, marinerade räkor, potatissallad, kokat pasta för pastasallad och resten görs imorgon.
    Sen ska lokalen dukas imorgon och....ja...sen e lördag här!!!

• Lilla Karin

Nu är benen vaxade, nu ska jag ta ett avslappnande bad. Sen ska jag packa inför morgon dagen, sen är nog det mesta på plats... Undrar vad jag glömt...

• 2BMrsE

Jag har fått massage och nya naglar idag och i skrivande stund så kockar min blivande som bara den... Våra föräldrar börjar bli nervösa att vi inte ska bli klara i tid, men vi är fortfarande relativt lugna

• agustibrud

en till som är nervös, har fått massage idag och tagit ett lååångt härligt avslappnande bad. Imorgon skall vi duka och köra alla grejer till festlokalen, en är det bara en dag kvar..äntligen smäller det, hoppas att solgudarna visar sig

Svar på tråden 21/8 smäller det!