21/8 smäller det!
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Lellis: i pagemaker kan man välja att göra häften, då numrerar sig sidorna själv...
Hej
Allt är under kontroll, utom det där förbaskade vädret....
Ska va innomhus men ändå..fotona är utomhus och de måste bli bra..
Hej!
Jag ska också gifta mig den 21 aug!!!
Känns lite nervös när det är närmare dit nu. Tänker mest på detaljer nu..Meen har inte ens bestämt oss vad det blir förrätt och efterrätt.mmm.
är nyfiken hur går det för er brudar??
här börjar bitarna falla på plats!
Idag kommer sömmerskan över med min klänning som är nerlagd, hon har även kortat av näbbklänningen...nu ska jag baa lämna in den på kemtvätt...
Sen är maten färdigplanerna och ska bara inhandlas och tillagas (bara och bara...)
festprogrammet har jag inte rört men känner inte någon panik över det ändå...
servetter syr min tärna just nu, vi ska sy dukarna (fålla upp) men det kan jag inte göra förrän vi varit i lokalen...
börjar känna ett lugn nu jag inte känt på ett tag vilket är skönt!
Hej, en till!
Jag har fortfarande inte varit nervös så man kan ju tänka sig hur det kommer var den dagen, nervvrak !
I nästa vecka skall jag prova in klänningen.
Vi skall smaka ut mouserande vin.
Festhäfte och kyrkprogram skall göras klart, har dock börjat på det.
Finjustera bordsplaceringen (vad svårt det äär!)
Träffa fotografen om "motiv".
Göra mig iording i håret (färga, toppa).
Härligt att det börjar närma sig!
Fick ringarna idag :) underbara ,perfekta :)
Snart är det dags helt underbart , va och övade i kyrkan förra veckan , vill tillbaka NU:) Jag är så glad !
Jag med snart bara 2 veckor, vi skall ringa prästen på måndag för han börjar jobba då! Det skall faktiskt bli skönt när den dagen väl kommer!!!!
Igår träffade vi prästen. Han var en sån lugn och fin man och han satt mest tyst och lät oss prata, det blev liksom att man berättade en massa saker utan att känna sig det minsta obekväm... en god lyssnare helt enkelt. Han sa att det verkligen syntes på oss att vi älskade varandra.
Sen kollade vi lite mer ingående i och kring kyrkan. Det är en liten kyrka så det finns ingenstans att ta vägen innan man går ut på trappan utan vi får helt enkelt gå ut, ställa oss på rullstolsrampen och släppa för bi alla och sedan ställa oss själva på trappen. Men det blir nog bra i alla fall...
Omgivningarna är urvackra så hoppas bara på finväder så att vi kan fota oss ute.
Igår blev jag hippad!!!
Jätte kul
Tänk om vi har sån tur att vädret håller i sig... hoppas, hoppas! Ligger på balkongen och försöker sola bort mina streck som jag fått av att bära linne, inte så snygga att ha till kläningen. Tänk vad man måste offra sig... ;) Min blivande man är förresten på sin svensexa fortfarande... den började igår morse...