21/8 smäller det!
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Oh om en vecka, 3 h o 25 min skrider jag o pappa in i kyrkan! Kan inte fatta att dagen är här som jag väntat på i exekt ett år!! Min M2B blev just hämtad av sina kompisar för sin svensexa så jag ska fixa klart lite med festhäftet. Nu börjar jag fundera på vad man har glömt att fixa till denna stora dag...????
ja herregud det är helt sjukt ;)
en vecka kvar bara ;)
Igår hämtade jag klänningen på kemtvätten och provade på...hade ju några kg att gå ner för den var för tight...har de senaste 2 veckorna trott att vi måste åka till sömmerskan denna helgen och lägga ut den...
3 veckor med atkins diet och 10 kg lättare ;) Klänningen sitter nästan för löst ;)
idag var vi och handlade läsk och drickor till festen och letade ställen att ta bröllopsfotona på...
shit nedräkningen har börjat!!
Ja 6 dagar det är helt otoligt! nu är det snart:)
Gick in skorna igår och provade smycken ,ska låna pärlarmband av min mor och så fick jag ett fint halsband som jag ska ha .
Kör yoga varje dag nu för att jag vet att jag har en tendens att vilja ha koll på allt och grubblar lite för mycket så blir jag stressad.
Har fått lugnande ord som tur är att ALLT ORDNAR SIG :)
Det hjälper med yoga faktist man blir lungn plus att får en fastre kropp det är lite jobbigt men det är ju det som är meningen.
Tittar på ringarna varje dag :)
Jag är så nöjd att vi fick ringar som är olika som visar lite vilka vi är.
Nu hör jag att min prins vaknar efter nattens arbete ! Ska ha puss kalas nu !
Är så lycklig å glad !
Kram
I går blev jag hippad! Nu är det över! Nu kan man slappna av i några dagar innan det är dags för den stora grejen!
Jag sitter nu framför datorn och gör festprogrammet. Min blivande man är mycket stressad, men själv känner jag mig ganska lugn (kommer väl senare). Jag tycker att det är fortfarande overkligt att jag gifter på lördag. Vi räknar dagarna nu....jag är nervös men lycklig =)
Jag blev hippad i lördags och det var då jag kände att detta var sant, att jag är snart skall bli brud.
Jag är glad att kunna dela detta med er som försår hur det känns....
Nu har jag beställt tid till min frisör för min underbara tärna hon kommer oxå bli fin .
Låg vaken med m2b och prata massa börjar få svårt att sova , men det var kul synd att han skulle upp å jobba tidigt bara.
Vi tränar på att dansa blir ingen vals utan en personlig låt och typ tryckare .
Är inga vals personer:)
Nu ska jag ut på stan och fika !
Kramizar:)
Idag har jag haft en slutprovning av klänningen, den var fortfarande stor i midjan. Jag kände att stressen kom smygande och sa:
-Jag kan spänna ut magen lite då trillar den inte ner!!
Men då klev Mamma in:
- Lilla gumman du måste väl andas någon gång..
Nu har de sytt in kjolen och den sitter perfekt!!
Jag var tvungen(!!) att gå och äta en bakelse medan jag väntade, men lite får man väl offra
Ha det bra tjejer vi hörs imorgon, då är det en dag närmare!!
Idag har vi bakat bröd, en del av det, resten får bli klart på onsdag. Har nästan gjort klar presenten min man ska få i morgongåva. Känns som om bitarna börjar falla på plats.
Är ni nervösa? Jag är rätt lugn, just nu...
Hej hej! På lördag gäller här oxå... ujujuj! Lagen om alltings jävlighet gäller här men det ska nog ordna till sig till slut! var ute i väldigt god tid med alla förfrågningar och bokningar - något jag ångrar nu! Folk verkar ha fått en tendens att tänka " jamen det är ju så långt kvar så det tar jag sen" Tjejen som syr näbbarnas kläder hade tex inte börjat när jag skulle stämma av läget med henne förra veckan... Men som sagt det ordnar sig väl alltid på nåt sätt. De får väl ha något annat om det inte hinner bli klart
I morgon är det blåsor på händerna som gäller efter att ha specialklippt 75 festprogram... Men vad gör man inte för konsten
Igår var vi och övade i kyrkan. Jag var antagligen en riktig Bridezilla. Jag var överallt och ingen stans och hade åsikter om allt, stackare som var med alltså
Annars börjar det mesta falla på plats. Skall skicka iväg bordsplacering till svägerskan idag, hon gör festpr.