21/8 smäller det!
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Ny i tråden, ska också gifta mig 21:a!
Börjar känna mig lite stirrig även om det mesta är på plats. Längtar verkligen efter lördag, ska bara fixa det sista imorgon. Trodde at jag skulle fixa att ta det lugnt och inte hetsa upp mig, men idag var schemat för tajt. Tror inte det blir bättre imorgon.
Nu är det inte länge kvar!!!!!!
Önskar er en riktig trevlig bröllopsdag!
Glöm inte att njuta.
Nu var det lite svårt å sova... så jag är uppe redan...
Undrar om jag har glömt att packa nåt... snart åker jag iväg till Uppsala för att inte återvända hem innan jag är gift... Ooooo =)
Här är en till som har gått upp. Idag ska det dukas, fixa bordsplacering, göra tårtorna....vi hinner nog.
Imorgon är det dags hur gick det till??? Det ska bli såååå kul
Jag håller tummarna för oss alla. Lycka till! sol sol sol
Jag övar på mitt tal... blir kanske lite skämmigt...
Nu ska vi till festlokalen å duka m.m!!!
Jag har fjärilar imagen jag är uppspelt och kan inte sitta still. !!:)
Vaknade före 8 kunde inte sova lägre !:)
Har rakat ben m.m och fixat naglarna,packat väska.
Vet ej om jag hinner in imorgon så jag säger LYCKA TILL OCH TA VARA PÅ DAGEN LÅT OSS SUGA IN ALLT IN I MINSTA DETALJ OCH NJUT SOM BARA DEN :)
MÅNGA KRAMAR :)
God morgon brudar !!
Kl 10.45 ska ja till frissan, sen går det av bara farten . SEN SKA MAN BLI FRU STRÖM!
LYCKA TIL ALLA !!
KRAM
Här är en till som gifter sig idag!
Nu börjar man bli lite nervös, ska snart hömta blommorna.
Vilket härligt väder vi får
Lycka till allihopa
Hi, hi, hi!!!! Idag är det dax!!!!! Lycka till allihop!
Lycka till alla som gifter sig idag!!