21/8 smäller det!
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Nu sög det till i magen,bara 4 dagar kvar som ogift...... Håller tummarna och dansar soldans för fullt bara man slipper regnet.
Pirrar det i magen hos er andra?
ja shit...4 dagar kvar...
igår satte jag mig ner med sambon och planerade varje dag fram till söndag...
vad som ska göras etc så nu vet han också och inte bara jag...
idag tex åker vi till mamma vid 11, lämnar barnen och åker och köper örhängen till mig, sen åker vi till Figge och får dagab kortet som vi ska ha när vi handlar maten. efter det kör sambon hem mig till mamma igen och jag går ner i solariet och sen går jag till tjejjen som ska göra mina naglar. Under tiden ska sambon till frisören och sen hämta sin mamma på jobbet (vi ska få pengar till maten av henne då)
sen kommer han till mamma och han solar också och sen när jag är färdig åker vi hem. Imorgon bitti åker vi och handlar maten och lägger in i kylarna på restaurangen...
Ni verkar ha fullbokat schema.
Jag känner mig lite stressad vi har nämligen inte träffat prästen ännu, han har varit på semester tills idag, så jag måste försöka få tag i honom under dagen idag sen ska jag till tryckeriet idag och hämta festprogrammen och placeringskorten. Sen måste jag sitta och knyta guldband i 70 festprogram, pyssel var det här. Inte så lätt när man har en 1-åring runt benen...
Imorgon till frissan och testa frisyrer, spännande
Jag längtar till fredag så man får dekorera festlokalen och fixa .
Nu är det snart !!
Enligt väderleken ska det bli fint på lördag.....vi får väl hoppas :)(iallafall i karlstad).
Ja våra festprogram är på tryckeriet nu .
Min tärna gjorde grovarbetet på vigsel och festprogrammen hon är så snäll :)
Fortsatt lycka till er till alla :)
Kram på er
Nu är morgongåvan färdig och inslagen. Har nyss gått med skorna ett varv runt kvarteret, tur att det inte regnar! Jag kommer få ont i fötterna, men det får jag alltid.
Nu ska jag städa vidare... mina kusiner ska låna vår lägenhet natten efter bröllopet så det måste vara fint här!
Ja, det drar ihop sig mer och mer... Idag har jag haft en sista avstämning med präst och kantor, har även varit i kontakt med solisten och där verkar allt gå mkt bra. I kväll ska det målas ljusstakar och vikas servetter... Jippi vilken helkväll...
Men imorgon blir det mer shoping... Man tycker att man har handlat allt men ändå kommer man på små saker hela tiden. Idag kom jag på att det kan vara fint med marchaller att tända senare på kvällen, för det blir ju faktiskt mörkt nu.
Men det stora imorgon är att jag ÄNLIGEN får hämta min förlovningsring som har varit på polering!!!
Ha det bra och håll tummarna för sol!!!
Oj, idag började nervositeten komma. Innan har jag inte känt nåt och väntat och nästan längtat efter att det skulle kännas något. Nu vet jag inte om det var så bra att längta fram den känslan...
Nu sitter jag å lyssnar på musiken vi ska ha i kyrkan (ingångsmusik å solosånger). Pirr i magen!
Förlovningsringen är hämtad, all inhandling är klar och festprogrammet blev just färdigt!
Hi hi, snart ska vi gifta oss!!!
Har precis gjort klart alla festprogram känns skönt. Imorgon träffa prästen, känns lite som i sista sekunden men men. Hämta klänning och smoking imorgon, ska dessutom sätta upp tälten eftersom vi har festen i trädgården....utan regn hoppas jag
nästan bara två dagar kvar nu sen smäller det för oss tjohooo!!!