• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • lemonpie

Vi ses på lördag! Ska bli kul att ses igen!

• Blivande officersfru

Jajjemen! Fika hoppas jag absolut på! Ska bli jättekul att ses igen!

/H

PS. Lycka till med kemin Linda!! DS.

• Mialia

Jag kommer som sagt oxå på lördag, ska bli kul med fika och allt!

• Heleneli

Jag kommer, men kanske inte så länge....! :) Jag vet inte riktigt var Stora Nygatan ligger, ska kolla på nån karta... Men är det nån som kan tala om var jag ska kliva av bussen?

• Keri

Stämpelfabriken ligger ganska långt upp på Stora Nygatan. Eftersom jag aldrig åker buss så vet jag inte vart hållplatserna är eller vilken buss. Men man kan ju alltid på av på Gustav Adolfstorg och gå uppåt, eller fråga bussföraren?

• Tolin

Åker du lokalt eller regionalt? Åker du regionalt är det nog bäst att hoppa av vid Kungsgatan. Om bussen stannar där... Gå Amiralsgatan in mot stan på höger sida. Efter att du passerat Hansacompagniet (på din vänstra sida) går du höger in på St Nygatan. En bra bit fram på vänster sida ligger Stämpelfabriken på en hörna. Lätt som en plätt!

• Heleneli

Nä, jag åker lokalt... Så Gustav då eller? :)

• Blivande officersfru

Hur många blir vi nu. så vi kan vänta in alla??!

Stämmer nedanstående:
    TiasHea
    Lemonpie
    Skogstoka
    Cmfs
    Mialia

Å så jag då. 6 pers allt som allt?

Ses imorgon!
    /helena

• Heleneli

kan bara tala mig för mig själv och det stämmer att JAG kommer!

• Tolin

Gustav är nog bäst då. Det är bara att gå mot hörnet vid Hennes. Gatan som går från Hennes och förbi Hansacompagniet osv. är St. Nygatan. Det är bara att knata på tills du kommer fram till Stämpelfabriken på vänster sida. Du ska inte kunna missa det!

Ha det så kul! Hoppas ni blir lika väl bemötta som vi blev!

• Soon to be

Hej på er!

Ni har glömt mig på listan, men tur var kanske det eftersom jag inte kan komma ändå. Jätte-tråkigt men jag hinner helt enkelt inte. Jag hoppas att ni får roligt. Ni får berätta sedan så får jag lyssna avundsjukt...

Svar på tråden Träff i Malmö??