• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • Soon to be

Härligt Snuzan.

Ta med er allt material ni kan bära. Är sååå nyfiken och behöver massor av tips och råd!

• Aima

Vad är nu detta??
    Jag har inte varit så aktiv på denna sidan nu efter bröllopet o nu när jag tittar så har ni bestämmt en träff! Vad kul
    Hoppas att det inte är för sent att hänga med?
    Det blir alltså den 24/7 kl 13:00 på Café moroten??
    Hittar det nog om det ligger vid Stippes.Någon som vet den exakta adressen?
    Hur många blir vi?
    Ska försöka få ordning på fotona tills dess

• Soon to be

Hej Aima:

Klart att du ska komma med! Om du redan är gift så har du säkert massor av erfarenheter att dela med dig av! Café moroten ligger på Kärleksgatan (mellan gågatan och Davidhallsgatan).

Än så är vi tre tror jag.

Snuzan, tiasHea och jag. Med dig blir vi fyra. Bina har inte meddelat sig än men vi hoppas på henne också!

• Heleneli

jag kommer! men jag har inte något material direkt.... eftersom jag ju inte ska gifta mig än på ett tag....

• heffaklumpen

Först tänkte jag; ååh, får jag oxå vara med? Men så kom jag på att min syster kommer på besök... Kanske nästa gång?
    Ha skoj!

• heffaklumpen

Först tänkte jag; ååh, får jag oxå vara med? Men så kom jag på att min syster kommer på besök... Kanske nästa gång?
    Ha skoj!

• Soon to be

Heffaklumpen:

Du är hjärtligt välkommen nästa gång!

• Soon to be

Var är ni allihop? Här har blivit så tyst.... Är alla fortfarande inställda på träff?

• Bina

Hej tjejer - kul att se att man fortfarande räknas, trots att jag inte är lika frekvent på BT längre. Det hade varit trevligt med en träff trots att jag numera firat min första bröllopsdag. Är dock bortrest den 24.

Hoppas ni får trevlig!
    /B

• Heleneli

jodå, jag är forotfarande med! :)

• snuzan

jepp jag är inställd på träff. Enda anledningen till att jag skulle utebli utan att höra av mig är om jag blir hippad. Det är ju sånt man aldrig vet:)

• Heleneli

Snuzan! Jag tror att vi förlåter dig om det skulle bli så.... :)

Är det nån som kan ge mig ett tips på en bra resturant (vartsomhelst) i Malmö? Gärna romantisk... och så ska den ha öppet på söndag!

• snuzan

St.Marcus vinkällare, som ligger brevid gränden är jättenysig....

• Darling1

kan åxå rekomendera sankt markus vinkällare!! Underbart god mat där!!

• Aiml

Tänkte precis säga samma-Markus!!
    Ska dit o äta deras underbara buffé på lördag
    Annars så är ju Athen helt underbar....

• Heleneli

Hm.... ska kanske spana in Markus då! :) Vad är det för prisklass ungefär?

Darling1 och Aiml vill ni följa med på vår träff den 24:e?

• Soon to be

Skönt att se att ni är kvar, blev orolig där ett tag!

Ses den 24:e

• snuzan

24....Jepp jepp. Ser fram emot det.... Inte för att jag har massor att visa, men prata gör jag gärna.... Moroten var det...Tid???

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?