• workou­tgirl
    Äldre 14 Mar 07:52
    13465 visningar
    132 svar
    132
    13465

    Stora träningstråden!

    Det finnsmassor av bantings/diettrådar men jag tänkte starta en tråd för oss som vill bli bröllopssnygga (eller bara komma i form) med hjälp av träning.

    I den här tråden kan vi diskutera träningsupplägg,mål och resultat och utbyta tips och erfarenheter.

    en jättebra träningsdagbok på nätet hittar ni här
    www.funbeat.se/

  • Svar på tråden Stora träningstråden!
  • Ysolla
    Äldre 20 Mar 22:36

    Idag har jag gått 1 mil i raskt tempo.
    Plus att jag har hämtat ut mina nya joggingskor
    Nu jäklar ska här börjas jogga på allvar!

  • Pumpki­n
    Äldre 23 Mar 11:40

    Har alla lagt träningen på hyllan i helgen?

    Själv var jag på gymmet i fredags och igår blev det löpträning utomhus. Jag har verkligen usel kondis!

    Ikväll blir det gymmet igen, och imorgon bitti har jag bokat in mig på ett pass som heter MRL - Mage, Rumpa, Lår. Det passet brukar kännas ordentligt i kroppen dagen efter, pust!


  • Hammer­man
    Äldre 23 Mar 11:44

    Pumpkin skrev 2009-03-23 11:40:45 följande:


    imorgon bitti har jag bokat in mig på ett pass som heter MRL - Mage, Rumpa, Lår. Det passet brukar kännas ordentligt i kroppen dagen efter, pust!
    Själv har jag formulerat en alldeles egen förkortning som man kan, nej, SKA applicera på all träning. DDF = Det Drygaste Först.

    För gör man inte det som är drygast först, då gör man det inte sen heller.
  • Feline Felina­e
    Äldre 23 Mar 13:12

    Hej och tack!

    Nu har jag inte bara fixat www.funbeat.se utan även en Wii Fit, så nu har jag inga ursäkter längre. Inte för att jag tror att det lika roligt att träna hemma som att göra något 'på riktigt' men skall jag bli fin tills vi gifter oss kan jag inte skylla på tidsbrist eller nyfödd son eller något annat heller för den delen. Det är bara att sätta igång.

    Sträck på er - det är delvis tack vara er här som fått mig att ta mig i kragen!

  • femini­stbrud
    Äldre 23 Mar 13:20

    Haha, det är bra Feline!

    Jag ska köra ett pass BAT = Bröst, Axlar, Triceps. Vi har gym på jobbet så jag tar det i em någongång.

  • femini­stbrud
    Äldre 23 Mar 13:22

    En liten tanke. Alla ni som styrketränarm, kan ni inte dela med er av något bra program att köra? Jag har två program som jag kör växelvis och någon gång kan det vara kul att prova något annat.

  • Nancy Drew
    Äldre 23 Mar 13:39

    Här vill jag vara med! Jag vill hålla mig i form och äta nyttigare men utan att banta eller ha viktnedgång som mål.

  • soon and very soon
    Äldre 23 Mar 13:43

    Gå in o kolla AST sport science jätte bra sida att få tips o bra artiklar!
    Vi har den på favoriter här hemma. Love and learn it!
    puss i snuss på alla!
    www.ast-ss.se/html/

  • Mia o Kalle
    Äldre 23 Mar 14:03

    Äntligen -2kg på vågen. Allt slit och pust har gett resultat. Det gäller bara att vara envis så!

  • Mörk Ängel
    Äldre 23 Mar 15:53

    I fredags blev det en kortis på maskin i gymmet. I går körde jag ett styrkamedel på friskis, ikväll blir det nog 30 min spinning och sen gym och imorgon ett spinnpass!

    Det känns som om jag äntligen kommit igång! Fasar bara för denna kursens schema och hoppas jag hinner fortsätta träna på såhär bra. Det är nämligen djävulen som gjort det, jag lovar!

  • Imma
    Äldre 24 Mar 08:52

    Jobbar hemifrån idag och började dagen med 40 minuters löpning på löpbandet. Perfekt start!

  • Hammer­man
    Äldre 24 Mar 10:34

    Ben igår. Gah, min rygg mår inte riktigt bra av vadpress alla gånger...

    Men de röda strimmorna på axlarna är fina!

Svar på tråden Stora träningstråden!