• workoutgirl

Stora träningstråden!

Det finnsmassor av bantings/diettrådar men jag tänkte starta en tråd för oss som vill bli bröllopssnygga (eller bara komma i form) med hjälp av träning.

I den här tråden kan vi diskutera träningsupplägg,mål och resultat och utbyta tips och erfarenheter.

en jättebra träningsdagbok på nätet hittar ni här
    www.funbeat.se/

• Svar på tråden Stora träningstråden!
  • feministbrud

Jag har spelat innebandy och är så glad för att jag har förbättrat mig så mycket och gjorde massor av mål (för mig är det stort!).

• Imma

Oj, jag som trodde att tråden handlade om att tipsa varandra för att nå högre effektivitet med sin träning/viktnedgång eller vad det kan tänkas vara. Det är dock bra att du är tydlig med att du inte är ute efter några tips.

Fjosok skrev 2009-03-17 18:54:12 följande:
    Ja, jag tycker det är underhållande.
  • Mörk Ängel
    tonårsmorsa skrev 2009-03-17 11:39:01 följande:
    Ingen som har några förslag på fler aktiviteter?
    Långa cykelturer med paus för att äta lunch.
  • Mörk Ängel

Spinnade igår och det var superhärligt, jag har verkligen fått bättre kondis och börjar bli "hög" efter spinningpassen!!

Idag är det underbart väder så det blir till att jogga till stallet, fixa där och sen jogga hem igen.

• Mörk Ängel

Fjosok:
    Det är väl bra att det finns folk som kan och som är villiga att dela med sig! Alla besitter inte den kunskapen som kan behövas.

• Ysolla

Idag är det superfint väder här!
    Ska ge mig ut och jogga lite
    Hoppas att jag orkar lite längre idag än sist.

• LB5

Ikväll måste det bli en joggingtur efter jobbet! SÅ himla härligt väder!! Härligt jobbat allihopa!!!!

• Fjosok

Inget fel i det alls, jag pekar inte ut någon. Erfarenheter är bra, sa bara att jag tyckte det var roligt, och det är väl inget fel? :)

Svar på tråden Stora träningstråden!