• MulleNuh

Vad gör man när man inte har barn?

Ja, vad gör man? Satt igårkväll mellan nattningarna och tänkte: Undrar vad man hade gjort om man inte hade några barn!?

Vad gör ni par om kvällarna/helgerna som inte har några barn?? Jag minns inte alls vad man gjorde.

• Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?
  • casandra

Vad jag /vi gör har inte barn

går på bio
    går på teater, musikal
    åker på weekendsemester nu senast en månad sen i Paris
    Till London i mars
    sommarresor
    umgås med vänner
    tränar
    kelar
    lagar go mat
    renoverar vårt hus

• Juni2009

Jaa det var en jäkla bra fråga om vad vi gjorde när vi inte hade barn?

* SOVMORGON (vad är det?)
    * få ha toabesök i fred!
    * Få duscha i lugn o ro (vad är det?)
    * Äta frukost när jag vill och vet precis vad jag vill ha och ha dom kvar på min plats.
    * Gå på bio hur ofta vi vill.
    * Gå på parmiddagar ofta
    * bilar runt o titta det som är vacker.

ja det var många mer...

Men jag saknar inte dessa punkter.

Vi fick vår första barn 22 april 2006, så vi försöker så gott vi kan barnen och vi kan mysa med varandra medan barnen sover.

mn hur det blir när dom blir tonåringar?
    så du TS får återkomma igen med frågan....

• MulleNuh

Ååå förhoppningsvis sitter jag inte här o ugglar på bt när ungarna är tonåringar!!

Juni2009 skrev 2009-01-05 20:25:19 följande:
    Jaa det var en jäkla bra fråga om vad vi gjorde när vi inte hade barn?* SOVMORGON (vad är det?)* få ha toabesök i fred!* Få duscha i lugn o ro (vad är det?)* Äta frukost när jag vill och vet precis vad jag vill ha och ha dom kvar på min plats.* Gå på bio hur ofta vi vill.* Gå på parmiddagar ofta* bilar runt o titta det som är vacker.ja det var många mer...Men jag saknar inte dessa punkter.Vi fick vår första barn 22 april 2006, så vi försöker så gott vi kan barnen och vi kan mysa med varandra medan barnen sover.mn hur det blir när dom blir tonåringar?så du TS får återkomma igen med frågan....
  • passionsblomman

Johoooo!

MulleNuh skrev 2009-01-05 20:26:53 följande:
    Ååå förhoppningsvis sitter jag inte här o ugglar på bt när ungarna är tonåringar!!
  • Jessie Gustav

Vi sitter vid varsinn dator.jag kollar runt här samtidigt som jag tittar på L word.maken spelar visst spel.
    Annars på kvällarna så myser vi i soffan eller så och bara är som vi brukar säga.

• MulleNuh

jaa kanske jag planerar bröllop med man nr 3 då?!?!

passionsblomman skrev 2009-01-05 22:25:57 följande:
    Johoooo!
  • ario

gå på bio, promenera...träffa vänner..listan är lång:)

• passionsblomman

Eller så behöver du en stund ifred från den du har och har kafferep i den starkt tvinnade Tantvarningstråden nr 595...

MulleNuh skrev 2009-01-05 22:58:17 följande:
    jaa kanske jag planerar bröllop med man nr 3 då?!?!
  • CarinaK

Jag tycker vi gör det mesta som vi gjorde innan våran son... Men med honom i vårat liv är allt bara bättre!

• Fjosok

Jag gör det mesta då jag har barn. Men jag är mest glad att jag slipper ha barn och glad för det eventuella barnets skull att slippa ha mig som farsa

• moonlar

Spelar dataspel och gosar med husdjuren ...

Svar på tråden Vad gör man när man inte har barn?