• Maliin­ka
    Äldre 6 Oct 20:14
    42500 visningar
    448 svar
    448
    42500

    - 5 kg

    Här samlas vi som vill gå ner litegrand i vikt!

    Vi diskuterar vikt och träning, peppar och gläds med varandra och stöttar varandra i motgångar! Ibland slinker det in andra ämnen än vikt och träning också

    Välkomna, gamla som nya!

  • Svar på tråden - 5 kg
  • Ninnis­pinnis
    Äldre 11 Dec 13:38

    Mrs D, var det handledaren som sa så? Det verkar ju väldigt oprofessionellt... Vad är det för utbildning du går? Var ska du utomlands förresten?

    Jag har precis varit och fått massage, härligt! Det behövde mina stackars muskler verkligen, så som de sliter *sträcker på mig som en katt* Dessutom på arbetstid, sanktionerat av arbetsgivaren...

    Snart ska jag på gudsonens lucisfirande, sen kommer min älskade man hem

  • Äldre 11 Dec 14:06

    Vad mysigt med lucia firande! Måste erkänna att jag vaknar tidigt varje lucia, tar täcket med ut i soffan och tittar på Lucia på tv. Bakar lussekatter dagen innan, så jag kan mumsa på dem med varm cholkad. Lucia-nostalgi...
    Skönt med massage! Dina vältränade muskler har det nog kanon nu!

    Mrs D: Usch vad jobbigt! Fy så oprofsigt! Trevlig resa!

  • Mrs D to be
    Äldre 11 Dec 17:48

    jag ska till gran canaria. Ja inte sagt någe på 5 veckor den bara... jävla kärring

  • Äldre 11 Dec 19:49

    Trevlig resa! Hälsa solen att vi saknar den!

    Nu ska jag hem och Yoga mig- börjar bli så smidig!

  • Mrs D to be
    Äldre 11 Dec 20:45

    ja ha det så bra så hörs vi om en vecka!! BAMSEKRAMAR!!!!

  • Mikabe­lla
    Äldre 11 Dec 22:10

    FUSK!! Ja vill osså me...ä så fökyld o baa snoar..Vill åka till värmen!!!! Nu!!

    Hoppas du får en riktigt riktigt bra semester!!
    Mrs D to be skrev 2008-12-11 20:45:21 följande:


    ja ha det så bra så hörs vi om en vecka!! BAMSEKRAMAR!!!!
  • Äldre 12 Dec 15:56

    Krya på dig, gumman! *bombaderar dig med imunförsvarsstyrkande granater*


    Mikabella skrev 2008-12-11 22:10:43 följande:
    FUSK!! Ja vill osså me...ä så fökyld o baa snoar..Vill åka till värmen!!!! Nu!! Hoppas du får en riktigt riktigt bra semester!!Mrs D to be skrev 2008-12-11 20:45:21 följande:
  • Äldre 16 Dec 14:16

    Vilken sløhet som har kommit øver tråden... Var är ni bruttor?

  • Ninnis­pinnis
    Äldre 16 Dec 14:24

    Där är du ju, Hvidis! Ropade just på dig i den andra tråden

    Tränade cirkelgym igår, troligtvis sista riktiga passet innan jul... Tjejmiddag hos mig ikväll, sedan Sthlm onsdag till torsdag (smyger till mig en dejt med mannen i samband med projektmöte ), massor att fixa efter jobbet på fredag sen åker vi till Norge för att fira jul hos mina föräldrar på lördag... Puh!

    Ser dock fram emot långa promenader och motion med Nintendo Wii som jag troligtvis får av min man i julklapp!

  • Äldre 16 Dec 15:27

    Ja, här är jag. Har inte varit på BT sen i Fredags och den andra tråden hade vuxit sig allt för lång för att jag skulle orka läsa i genom allt, gav upp efter 4 sidor och hade 10 kvar... Men ska kolla upp de nysate snart.

    JAg hänger på jobbet. Fick en avlysning= tre timmars paus, så jag tog det som en pik på att det nog var dags att dammsuga... Oj oj oj. Vilken pik. Jag tror att jag fyllde en hel påse!
    Så jag har tränat gumpen med vardags träning!

    Snart kommer min nästa kund och det ska bli skönt att ha nån att snacka med

    Jobbar lite extra mycket här innan jul annas. Till den 23 kl 14.30 sen åker jag och min man upp till min mamma i Blekinge och klär granen och doppar i grytan. Tror att jag ka ta ockrita ett peparkakhus i år igen. Tycker att det är kul att försöka bygga ett slott!
    Sen kommer hela släkten på julafton och jag längtar!
    Tror inte att jag har längtet efter julen så här på flera flera år! Härligt!

    Vad mysigt det låter med tjejmiddag och smyg dejt med maken! Hi hi!

    Wii! Oj, det är roligt. Boxades en hel kväl en gång, så att jag inte kunde lytra armarna dagen efter!!

  • Äldre 18 Dec 13:47

    Öhohiahaaaarrrggghhh.. Tråden håller på att dö!... Iiirrrhgghha

  • Smålan­d09
    Äldre 18 Dec 21:56

    ja, såhär innan jul är risken att den dör haha.. hade en tanke och en pakt med min syster att inte äta gotte på måndagar-torsdagar iaf.. inga kakor osv.. LÄTT när jobbet bjuder på kakor, glögg och godis var och varannan dag! SUCK.. har tränat litegrann iaf.. men måste sätta igång på allvar efter helgerna.. känns inte som ngn ide just nu.. men ska försöka komma ut o kuta lite under julen så man får lite förbränning iaf.. Vi får kanske starta en ny tråd efter jul o nyår??

  • Mikabe­lla
    Äldre 19 Dec 09:47

    Hej tjejer...Kanske vi skulle starta en ny tråd? En som handlar om vardagen, små händelser man bara måste dela med sig av, berömma, krama, och brysigom-tråd? Vi är ju redan så snygga o varför tappa 5 kg? ...Kan ju vänta till våren...

    Jag behöver inte gå ner 5 kg längre Är supernöjd med mina 49,5-50 kg! Har inte kännt mig såhär liten sen 8:an. Träning är ju sådär kul nu i jultider o med ÖSregn hela dagarna. Hästen och hopprepspassen på morgonen får bli min motion och vettig mat håller vikten på mattan.

    Pussipussipuss på er allihopa! Vill ju inte "förlora" er, men jag har liksom inte så mycket att skriva om på denna tråden längre..tränar knappt o är nöjd med figuren...

  • Mikabe­lla
    Äldre 19 Dec 09:49

    Nu startar jag en ny tråd! Den får heta, Bry sig om & glädjas med varandra-tråden! Vill ni vara med?

  • Ninnis­pinnis
    Äldre 19 Dec 10:38

    JAAAAAAA!


    Mikabella skrev 2008-12-19 09:49:58 följande:
    Nu startar jag en ny tråd! Den får heta, Bry sig om & glädjas med varandra-tråden! Vill ni vara med?
  • Ninnis­pinnis
    Äldre 19 Dec 11:43
  • Äldre 19 Dec 12:10

    Ja! Vilket bra initsiativ! Denna tråden heter snarare gå upp 5 kilo för mig... Hängr bara här för att ni är så rara och gulliga!

  • Mikabe­lla
    Äldre 19 Dec 15:59

    Jippi! Nu får jag ha kvar er ju! Hurra!