Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Håller med midsommarbrud08. Lycka till alla midsommarbrudar och låt oss njuta av bröllopsdagen!
Lycka till allihopa, nu får jag titta in här igen när allt är gjort, efter helgen. Tänk att vi alla har fått vår fantastiska fest då, och man såklart. Stor kram och lycka till alla!
Lycka till och grattis i förskott till er stora dag nu alla midsommar brudar, hoppas ni får en kanon underbar dag. Vi hörs efter helgen
Lycka till alla snygga brudar inför morgondagen. Ha en helt underbar dag och pussa på era män så mycket det bara går.
KRAMAR TILL ER ALLA, från en skitnervös brutta som snart är
Fru Svensson.
Men det känns skönt att det är idag man är nervös så man slipper det imorgon =)
Puss på er Annika
Vill önska ALLA brudpar ett stort GRATTIS nu ochg lycka till imorgon =) Ta vara på dagen så gott det går för den går så fort förbi och NJUUUT =) .. hoppas solen lyser på er ( och mig )
Passar oxå på att önska alla brudpar, ett stort Lycka Till!
Hej söta ni! Hoppas ni hade ett fantastiskt bröllop och att det blev precis så bra som ni planerat. Så blev det för oss, tom solen sken! Alla gäster tyckte att vigseln utomhus blev så fin och alla verkade ha superkul på festen, det var just det vi ville, så vi är så glada. Det var såklart stressigt och nervöst under dagen och kvällen, men helt fantastiskt och vi festade loss ordentligt, var på hotellet halv 4, så då stupade vi.
Ha det bäst allihop, kramar
Ja nu är vi gifta allehopa, hoppas ni hade en lika underbar dag om vi hade, vi hade oxå vädret med oss,iaf under vigsel så vi kunde va ute, hela kvällen blev oxå lyckad.
hade också en helt underbar dag. solen tittade fram precis när vi kom in i parken med häst och vagn, festen var perfekt. underbart...
Kan väl bara hålla mer er andra att det var en helt perfekt sagodag. det slog t o m mina förväntningar, då är det verkligen inte illa.
Så grattis till er andra Fruar
Hej,
Kan bara hålla med! Hela dagen och kvällen var helt underbar, bättre än jag någonsin hade drömt om...och vädret var på våran sida också.
Nu e man fru...känns riktigt bra! Längtar bara tills allt är klart med körkort o.s.v. så man kan börja skriva på med det nya namnet också...
Har ni kännt hur "tomt" det har blivit. utan allt planerande o strukturerande. Jag tycker det iaf så jag är glad att jag har tackkorten kvar iaf.
Får väl börja att planera ngt annat nu. Tömma resten av flaskornafest eller nåt?