• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • förhoppningsis

Vill man ha en annan bra bok att kombinera med den som föreslogs ovan så finns det en som heter något i stil med Annas mamma ska gifta sig med Lisa. Den läser man bla på 6-års verksamheten på många ställen...

• Bellanote

alla snackar om att killarna förvarnas om att det inte är som i p filmerna.
    men hallå det var ingen som förvarnade mig att det inte är som i p filmerna man kommer ju inte alls direkt

• förhoppningsis

eller varje gång heller...

• Yllo

I alla p-filmer jag sett så är det alltid ett visst inslag av oralsex (från både mannen och kvinnan) men inte f*n var det någon som förvarnade mig om att alla män inte gillar att tugga mus!!

• maljor

Det där med sexualundervisning i skolan - vi fick en 2:a året i gymnasiet där skolsyster stog och visade hur en kondom ser ut!!!
    "Jo, tack vi vet" "vi vet oxå att den går att dra ut" *suckar* En hel dag med "detta är en kondom och använder man inte den så kan man bli gravid"

• Yllo
    maljor skrev 2007-10-19 07:45:41 följande:
    Det där med sexualundervisning i skolan - vi fick en 2:a året i gymnasiet där skolsyster stog och visade hur en kondom ser ut!!!"Jo, tack vi vet" "vi vet oxå att den går att dra ut" *suckar* En hel dag med "detta är en kondom och använder man inte den så kan man bli gravid"
    *ASG* Nähä!! Är kondomen verkligen till för det??? *häpen* Jag som trodde den var till att blåsa upp, fylla med vatten och slänga på folk
  • förhoppningsis

Yllo
    lustigt det trodde jag oxå, det var iaf det den användes till direkt efter sexualundervisningen...

• maljor
    Yllo skrev 2007-10-19 08:30:26 följande:
    *ASG* Nähä!! Är kondomen verkligen till för det??? *häpen* Jag som trodde den var till att blåsa upp, fylla med vatten och slänga på folk
    hehe, eller hur Trodde det var så man använde den oxå - det blir ju såååå stora vattenballonger av dem
  • felines

Ja, kodomundervisningen var ett skämt. Trä på frigolit dongar går väl an men jag har nog aldrig lyckats få på en på den äkta varan, den är ju inte alls så stel och lätt att ha att göra med ;D

Nä, det överlämnar jag gärna åt killarna, de har haft betydligt mer tid att träna på det än jag.

• Yllo
    felines skrev 2007-10-19 08:48:17 följande:
    Ja, kodomundervisningen var ett skämt. Trä på frigolit dongar går väl an men jag har nog aldrig lyckats få på en på den äkta varan, den är ju inte alls så stel och lätt att ha att göra med ;DNä, det överlämnar jag gärna åt killarna, de har haft betydligt mer tid att träna på det än jag.
    Fick ni träna på frigolit dongar?? Va fubbit! Vi fick träna på gurkor.. + att vår superhäftiga biologilärarinna tipsade om att det var lättare att få på kondomen på den riktiga varan med munnen *S* Hon frågade även om någon av killarna i klassen ville ställa upp som försökskaniner för att vi tjejer skulle få träna på den äkta varan

Tror ni att någon av killarna ställde upp??
  • maljor
    Yllo skrev 2007-10-19 08:55:12 följande:
    Fick ni träna på frigolit dongar?? Va fubbit! Vi fick träna på gurkor.. + att vår superhäftiga biologilärarinna tipsade om att det var lättare att få på kondomen på den riktiga varan med munnen *S* Hon frågade även om någon av killarna i klassen ville ställa upp som försökskaniner för att vi tjejer skulle få träna på den äkta varan Tror ni att någon av killarna ställde upp??
    Ska du säga!! Vi fick inte ens träna på gurkor utan bara sitta och dra ut dem för att se hur stora de kunde bli *oerhört spännande och fascinerande*
  • Yllo
    maljor skrev 2007-10-19 09:06:42 följande:
    Ska du säga!! Vi fick inte ens träna på gurkor utan bara sitta och dra ut dem för att se hur stora de kunde bli *oerhört spännande och fascinerande*
    Visst var det!! För att inte tala om att fingrarna luktade glidmedel flera timmar efteråt *ASG*
  • Dallas

Med pekpinnen till hjälp + kondomer= vår sexualundervisning + en kille med knallrött nylle för vår lärare "råkade" bli sjuk så vi fick vikarie som var 7år äldre

Yllo skrev 2007-10-19 09:54:41 följande:
    felines skrev 2007-10-19 08:48:17 följande:
    Ja, kodomundervisningen var ett skämt. Trä på frigolit dongar går väl an men jag har nog aldrig lyckats få på en på den äkta varan, den är ju inte alls så stel och lätt att ha att göra med ;DNä, det överlämnar jag gärna åt killarna, de har haft betydligt mer tid att träna på det än jag.
  • Bellanote

vi fick ingen sexualundervisning.. läran sa det att loäs dessa sidor till nästa dag så tar vi förhör. inget förhör inte ens ett frågande om vi läst det, och så klart hade alla det..

• Yllo

Hehehehe... undrar varför sexualundervisningen i skolan är så bristfällig

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o