• BMTS

Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?

Vad tycker ni om att ha med en strippa på svensexa/möhippa?

Min pojkvän var på en svensexa i helgen där de bl a hade en strippa som uppträdde och klädde av sig allt till grabbarnas förtjusning. Jag har mått jättedåligt av det här vilket min pojkvän har svårt att förstå. Han menar att det inte betyder något för honom utan att det bara är en kul grej, men jag har svårt att tycka att det är OK att en annan kvinna ska stå och klä av sig naken inför min pojkvän.

Vad tycker ni? Är det OK att ha strippor på svensexa/möhippa eller inte? Hur resonerar ni?

• Svar på tråden Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?
  • Misery

jag tror att alla killar tänder på andra nakna tjejer än sina fruar, att man gifter sig/blir upptagen innebär ju inte att man förvandlas till sten.
    Det handlar väl mer om ifall han tillåter sig/tillåts titta på andra eller ej.

Bride in England skrev 2007-12-31 19:20:57 följande:

Visst, jag accepterar naturligtvis att alla ar annorlunda, och grattis for att du ar sa stark o mogen att du inte har nagot som helst problem med att din kille tander pa andra nakna tjejer, det ar ju valdigt ovanligt men jattebra for dig (?).
  • kentfantast
    Misery skrev 2007-12-31 20:29:17 följande:
    jag tror att alla killar tänder på andra nakna tjejer än sina fruar, att man gifter sig/blir upptagen innebär ju inte att man förvandlas till sten.Det handlar väl mer om ifall han tillåter sig/tillåts titta på andra eller ej.
    Håller med du.
  • Godisråttan

Porr är porr och det har inget med kärlek att göra så man ska inte oroa sig så mycket tror jag. Våra killar älskar oss men visst tänder de på strippor och porr också.Vore väl konstigt annars?

• MaddeW

Visst är det så. Men jag accepterar inte strippor på min m2b´s svensexa (& abolut inte heller min möhippa)
    -Jag tycker att det rent av är osmakligt & jag mår illa av bara tanken på att äckliga karlar står & glor, upphetsade (mer eller mindre) tillsammans med andra män, på en våpig kvinna med IQ-fiskmås.

Detta har jag sagt till bestman & det har han accepterat. OM det iaf blir någon strippa så får den som beställt strippan meddela gästera att bröllopet inte blir av.

(om det iaf blir strippa & det inte kommer fram förrän efter bröllopet, så kommer den/de ansvariga aldrig att träffa mig igen)

• Misery

men hjälp vilken äcklig människosyn du har.

MaddeW skrev 2008-01-01 17:48:11 följande:
    jag mår illa av bara tanken på att äckliga karlar står & glor, upphetsade (mer eller mindre) tillsammans med andra män, på en våpig kvinna med IQ-fiskmås.
  • MaddeW

varför skulle din man stå kvar och titta? -för att tjejen har fina tänder?
    -jag får väl i alla fall tycka att människor som kollar på strippor är äckliga.
    Varför är då jag äcklig för att tycka det?

Du får gärna kolla på strippor om du mår bra av det, jag kanske tycker att det är lite äckligt men du gör som du vill.

• Misery

1: han skulle väl antagligen stå kvar att titta för att han gillade showen, jag har inga problem med att min man ser bröst som inte är mina.

2: angående din människosyn syftade väl mer på det där om IQ fiskmås.

3: jag har inte kallat dig äcklig.

MaddeW skrev 2008-01-01 17:58:29 följande:
    varför skulle din man stå kvar och titta? -för att tjejen har fina tänder?-jag får väl i alla fall tycka att människor som kollar på strippor är äckliga. Varför är då jag äcklig för att tycka det?Du får gärna kolla på strippor om du mår bra av det, jag kanske tycker att det är lite äckligt men du gör som du vill.
  • tattar-Emma

Nu tänker jag skriva igen vad jag redan skrivit 1000 gånger i den här och andra trådar

Jag har inga problem med att min sambo tittar på andra bröst. Det gör han ofta när han bastar med sina kompisar.

Riktiga män betalar inte kvinnor för att få titta på dem nakna eller för andra sexuella tjänster.

• Godisråttan

Vad tokigt det blev nu!Alla måste få ha sin egen åsikt. Inte behöver man gå till personangrepp och kalla varandra äckliga och heller inte anta att alla strippor har en obefintlig iq.

Jag skulle inte gilla tanke att min m2b skulle bli upphetsad av sensuell dans men tror nog att så är fallet för de flestra killar eller?

• 2008-08-09

Håller med tattar-Emma. En riktig karl skulle aldrig betala för att se en kvinna naken.
    Skulle min karl gud förbjude göra det, vet jag inte vad som skulle göra mig mest besviken.
    - att han faktiskt har tittat på andra kvinnor nakna
    - att han har BETALAT för det, och på så vis bidragit till denna kvinnoförnedring..

• tupeluve

inte ok med strippor! kom igen...om man vänder på det så kan undra om mannen/kvinnan skulle tycka det var ok att partnern strippade för andra, jag menar det är ju bara en "kul grej"...

• Misery

tycker du verkligen det är samma sak att titta på strippa och att faktiskt själv strippa?

tupeluve skrev 2008-01-01 21:08:59 följande:
    inte ok med strippor! kom igen...om man vänder på det så kan undra om mannen/kvinnan skulle tycka det var ok att partnern strippade för andra, jag menar det är ju bara en "kul grej"...
Svar på tråden Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?