• tattar-Emma

Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?

Jag uppskattar att min kille inte betalar för sex, oavsett om det rör sig om samlag eller stripp eller porr. Han får gärna se andra tjejer nakna, och det händer ofta att han gör det, men han betalar dem inte för att klä av sig och de klär inte av sig för att hetsa upp honom.

• tattar-Emma
    Misery skrev 2007-10-15 12:57:54 följande:
    så om han laddar ner porr är det ok?
    Det gör han inte, men jag skulle inte bry mig om ifall han gjorde det (lite beroende på omfattningen).
  • tattar-Emma
    Misery skrev 2007-10-15 13:52:42 följande:
    ok, så för dig är det betalandet som är det stora problemet?
    Ja, för jag tycker inte om att köpa och sälja sexualitet. Sånt bygger på en värdeskillnad mellan människor, som oftast är strukturell.

Nu har jag aldrig varit tillsammans med någon högkonsumet av porr, och det vill jag inte vara heller för jag tycker det är tragiskt på nåt sätt, inte särskilt sexigt. Men att vara nyfiken och surfa runt lite ibland ser jag inget problem med. För mig är det en stor skillnad på att kolla in en glad amatör eller två och att traska ner till kiosken med en hundralapp i nypan och köpa porrtidningar så alla ser.
    Porrdiskussionen är förstås både bredare och djupare än så, men att min karl tex inte uppskattar öststatsproducerad våldsporr goes without saying. Den här diskussionen handlar ju heller inte om porr egentligen.
  • tattar-Emma

mary81

För mig är det så enkelt att om min sambo skulle få ut något av betalsex så är han inte den man jag trodde att han var. Jag anser att en betald strippa är betalsex eftersom hon får pengar för att utföra något som till syvende og sidst är en sexuell tjänst.

• tattar-Emma

kentfantast

Det är mer eller mindre betalsex iom att det definitivt är en sexuell tjänst.

• tattar-Emma

Nu tänker jag skriva igen vad jag redan skrivit 1000 gånger i den här och andra trådar

Jag har inga problem med att min sambo tittar på andra bröst. Det gör han ofta när han bastar med sina kompisar.

Riktiga män betalar inte kvinnor för att få titta på dem nakna eller för andra sexuella tjänster.

Svar på tråden Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?