• BMTS

Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?

Vad tycker ni om att ha med en strippa på svensexa/möhippa?

Min pojkvän var på en svensexa i helgen där de bl a hade en strippa som uppträdde och klädde av sig allt till grabbarnas förtjusning. Jag har mått jättedåligt av det här vilket min pojkvän har svårt att förstå. Han menar att det inte betyder något för honom utan att det bara är en kul grej, men jag har svårt att tycka att det är OK att en annan kvinna ska stå och klä av sig naken inför min pojkvän.

Vad tycker ni? Är det OK att ha strippor på svensexa/möhippa eller inte? Hur resonerar ni?

• Svar på tråden Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?
  • liz_s

varför helafriden vill män vara med anndra kvinenr varför i helfriden vill kvinnorna göra så mot sig själv mot männen mot männens familjer osv? tycker det är FEL!

• Misery

vadå "vara med andra kvinnor" ?
    vi pratar som sagt om striptease här, inte prostituion.

liz_s skrev 2007-10-13 15:12:49 följande:
    varför helafriden vill män vara med anndra kvinenr varför i helfriden vill kvinnorna göra så mot sig själv mot männen mot männens familjer osv? tycker det är FEL!
  • liz_s

ja men tycker det är fel både och!!!!

• Misery

och det har du full rätt att tycka, men du verkar röra ihop det en del, det här är en diskussion om strippor, och du skriver om och om igen om at "vara med andra kvinnor", "ta betal för sex" och så vidare.
    håll dig till ämnet.

liz_s skrev 2007-10-13 15:45:04 följande:
    ja men tycker det är fel både och!!!!
  • liz_s

okej tycker det är FEL med strippor... okej!!!

• matteve

Över huvud taget tycker jag att det är rå-larvigt. Kom igen, varför skulle det vara okej just den kvällen?!

Det spelar ingen roll vilka ursäkter/förklaringar man än kommer med - jag förstår fortfarande inte själva grejen!

Sådant som partnern inte skulle tycka om att den andra/andre gjorde i vardagen, borde man ju inte göra heller på en svensexa/möhippa.

Men visst, det finns de som tycker att det är okej, så det får man väl respektera. (Men jag blir ändå irri!!)

• Misery
    liz_s skrev 2007-10-13 16:21:48 följande:
    okej tycker det är FEL med strippor... okej!!!
    ja det har nog inte undgått någon
  • liz_s

´nee emen du förstår tydligen inte att jag tycker det... du får väl tycka det är ok om du vill men jag tycker det sjukt att göra sådant i alal fall!!!

• Misery

jodå, jag och säkerligen alla andra förstår att du tycker så, du kan sluta upprepa dig nu.

liz_s skrev 2007-10-13 16:35:05 följande:
    ´nee emen du förstår tydligen inte att jag tycker det... du får väl tycka det är ok om du vill men jag tycker det sjukt att göra sådant i alal fall!!!
Svar på tråden Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?