• Godisråttan

Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?

Det eviga dilemmat

• Godisråttan

Jag tror att det beror på hur framträdandet framförs...Om hon tar av sig allt och har kroppslig kontakt är det osmakligt annars är det väl lite av en rolig grej kanske?

Det som jag tycker är obehagligt i sådana sammanhang är väl mer detta med ens m2b vänner som kanske vill ha honom en sista kväll för sig själva och kanske rent ut sagt är lite svartis att han ska gifta sig och tas ifrån dem..De kanske ställer till med något tokigt under kvällen.Kanske låter barnsligt...

• Godisråttan

Jag tror strippor förekommer ofta tyvärr..

• Godisråttan
    8108 skrev 2007-12-19 10:31:07 följande:
    Precis vad jag tänkte inflika oxå!Finns säkert de strippor som behåller dem på men på den svensexa som min M2B nyligen var bjuden på (men tackade nej) så tog strippan av sig allt och gnuggade både kön och bröst mot både den blivande mannen och de andra som var med på svensexan
    Det är ju vidrigt!!
  • Godisråttan
    8108 skrev 2007-12-19 11:13:55 följande:
    Dessutom var det förmodligen fråga om typ trafficing då strippa inte pratade ett ord svenska...Gah jag blir galen på sånt här hur kan man tycka att det är OK?
    Fyyy det är ju hemskt!Nej sådant är VERKLIGEN INTE ok!
  • Godisråttan

Jag är nog tveksam till striptease. I ena sekunden kan jag tycka att det är en rolig grej och andra sekunden kan jag tänka att det är otrohet och helt vidrigt och jag kan aldrig förlåta. Så jag vet inte..Beror nog mycket på hur när var.

• Godisråttan

Porr är porr och det har inget med kärlek att göra så man ska inte oroa sig så mycket tror jag. Våra killar älskar oss men visst tänder de på strippor och porr också.Vore väl konstigt annars?

• Godisråttan

Vad tokigt det blev nu!Alla måste få ha sin egen åsikt. Inte behöver man gå till personangrepp och kalla varandra äckliga och heller inte anta att alla strippor har en obefintlig iq.

Jag skulle inte gilla tanke att min m2b skulle bli upphetsad av sensuell dans men tror nog att så är fallet för de flestra killar eller?

Svar på tråden Strippa på svensexa/möhippa - OK eller inte?