Gi:are, finns ni där ute? Del 2
Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!
Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!
Jag kör onsdag då jag alltid har gjort det.
Mmm
Hihi..
Jag behöver lite pusch.. Jag sköter mig inte. Jag äter inget godis eller så men jag GLÖMMER att äta. =/
Hjälp! :(
Hur ska jag få mig själv att ta tag i ätandet? Jag glömmer helt enkelt.. Inget medvetet! Jag vill INTE få ätstörningar! !!!
+0,3 för min del. Hur gick det till? För att jag kommit igång med tränandet ordentligt o därför lagt på muskler? Tycker inte att jag varit vidare dålig med mat osv...
Har svårt att komma igång med träningen. Det går alldeles för bra även utan träning
Fast den här veckan visade det +/- 0 men jag har fuskat en del den här veckan så jag får väl vara glad att det inte blev +
jag hakar på här, har slarvat jättemkt senaste tiden, men schemalägga mat är ett bra alternativ, det fungerade för mig innan, men nu MÅSTE jag skärpa till mig igen.
Dessvärre +1,1... och tyvärr var det även väntat. Jag har tappat all karaktär :/
-1,8kg senaste veckan. Hur sjutton gick det till? Jag har ingen aning...
-2kg
Grattis Cantaton och Mica o Krille!!!!!
Nu ska jag iväg o träna. Hoppas verkligen att det visar sig på vågen på fredag.
Ha det bra!
Men jag förstår om hon reagerar så om du gått ner 14kg! Fortsätt du som du tänkt Jag kommer också lägga mej i övre normvikten
Haha. Jovisst. Vi räknar in risker som magsjuka osv.
Det är väl bara det att andra också börjar vänja sig vid åsynen av ditt slankare jag