• lotta49

Gi:are, finns ni där ute? Del 2

Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!

• Svar på tråden Gi:are, finns ni där ute? Del 2
  • nyår07

Grattis lotta49- där ser du. Det var ju kanon!!
    :)

Perfekt inför stora dagen, för visst är det nu på lördag!

• lotta49

Japp, och nu börjar nerverna verkligen göra sig påminda!

• nyår07

det kan jag tänka mig.
    själv är det 4 månader kvar, och även mina nerver kan komma ibland (fast positiva nerver).

tex. när jag lyssnar på ingångsmusiken vi tänkt oss, och jag ser framför mig hur vi står där redo. Nästan så man börjar gråta....

• lotta49

Ja, jag förstår verkligen vad du menar

Har så himla svårt bara att tro att det redan är på lördag, det går så himla fort.

Tror att det kommer att kännas jätte-tomt efteråt efter all planering och alla förberedelser. Så är det bara slut sen liksom...

• nyår07

ja, har hört det från vänner som gift sig. blir nog lätt så, särskilt om man är en sån som gillar att planera (vilket jag är).

• nyår07

Grattis Jodie!!

Vad duktiga vi alla varit!!

• lotta49

Grattis Jodie, vad duktig du är !

Jag skickar en skåål till dig!

• lotta49

Jadå, tårtorna står så fint i kylen, den fina champangen vi fått står på kylning så den ska vara riktigt kall och alla placeringskort,festprogram och bordplacerings-lappar ligger här så fint och tittar på mig.

Kom du förresten i håg när jag berättade om att jag skulle vara med i en träningstidning?

Ett reportage om kroppsdelar man är mindre nöjd med?

Den kom i dag i min brevlåda och jag höll på att dö!!

Jag är verkligen inte lik mig, har tappat 7 kilo sen den bilden togs och har längre hår nu.

Det var i alla fall väldigt troligt att vara med och där i står även träningstips samt hur man ska äta om man tränar och kör GI samtidigt!

• lotta49

Absolut, då får ge honom ett "krya-på-dig" kit i 1 månads present.

Har inga problem med att nämna tidningen, kommer nog snart att vara på allas läppar ( I alla fall i min lilla håla)

jag är med i denna månads Fitness Magazine ( och hur jag egentligen kunde hamna där är fortfarande en gåta )

Och tittar man på de andra två som är med i det reportaget så ser jag ut som shrek i jämnförelse

Svar på tråden Gi:are, finns ni där ute? Del 2