• lotta49

Gi:are, finns ni där ute? Del 2

Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!

• Svar på tråden Gi:are, finns ni där ute? Del 2
  • numerafruS

Jodie, grattis till - på vågen igen!!!!

För mig var det ett stort + på min, fattar ingenting! Har gått upp 1kg sedan förra veckan. Har varken fuskat med mat eller motion. Nåja det är bara att kämpa på.

TinaE
    en kupad hand menar du kolhydrater eller menar du proteiner och grönsaker?

Finns det en begränsning på portionerna eller ska man bara hålla sig borta från kolhydrater och äta tills man blir mätt?

• blivande fru Rosenquist

Jag hänger gärna på denna tråd då jag i lördags startade medGI och vägde mig i dag -3 kilo tjoho..

Jag kör rivstart.. hur mycket går man ner ca i vecka 2 om man fortsätter med denna rivstart?? eller e det inte värt det och i stället köra långsammare??

JODIE- men går man ner med denna fart under rivstart hela tiden?? jag har 30 - 40 kilos övervikt och kan tänka mig att köra rivstart om det ger resultat.

Tack JODIE känner att det e denna tråd jag ska skriva i när det hänger sig!!

10-15 kilo om det rasar av så kommer jag känna mig fin redan nu och orka kämpa vidare..

jag vill bara komma under 100 sträcket som första mål och jag har mindre än 15 kilo dit iaf...

nu ska jag vara ännu mer stenhård och motiverad och till och med motionera lite..

Cantaton - Tack det värmer med lite stöd härifrån..

Om 9 kilo väger jag lika mycket som när jag träffade min blivande..
    Så han har aldrig sett mig smal..

Var normal stor i tonåren men då jag flyttade hemifrån kom kilona iom att man kunde leva på pasta

• Cantaton

Det är just det där - pastan.. enkelt, billigt o rätt gott. Jag saknar den inte när jag inte äter den, men det krävs inte en massa ingredienser när man gör pastarätter. O vilken student har råd att sitta med ett helt förråd av varor som kan bli dåliga? Men det går rätt bra...

Om typ 10kg (eller lite mindre) väger jag nog också ungefär som när jag träffade min pojkvän. Jag ska gå ner dem och tre kg till ;)

Ja ibland känner jag att pasta borde förbjudas

nu e det dax för skönhets sömn

Svar på tråden Gi:are, finns ni där ute? Del 2