• lotta49

Gi:are, finns ni där ute? Del 2

Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!

• Svar på tråden Gi:are, finns ni där ute? Del 2
  • nyår07

vart tog ni vägen tjejer???

• A&R

Ny här, men hoppad jag smälter väl in!

Målvikt: 57 kilo
    Resultat från start: 9 kilo
    Resultat denna vecka: -0,5 kilo

• Simsan

Tjingeling!

Tänkte hoppa med här...
    Gifter mig 2 feb och tänkte bli av med så mycket extra kilon som möjligt tills dess.

Har kört GI i 4 veckor nu.
    Tycker att det är helt fantastiskt att det funkar. Jag kan äta MYCKET men ändå går det neråt!! Otroligt.

Resultat:
    Målvikt: 64kg
    Resultat från start: -5.4kg
    Resultat från förra veckan: -0.4kg

• mrslotta49

Hello tjejer! Ja, det var ju verkligen inte lätt det här att få till ett nytt konto men nu är jag tillbaka.

Har precis landat i vardagen igen efter vårt bröllop så bara var såå himla bra. Tyvärr har vi inte fått några bilder än men jag jobbar på det

Jag vägde mig som vanligt i onsdags men kunde inte komma åt mitt internet så idag blir det till att notera viktminskningen förra veckan.

Och eftersom jag tappat alla mina uppgifter tidigare (skrev ingen annan stans än här mina viktresultat ) så får jag skriva så här:

Målvikt: 60 kg
    viktminskning förra veckan: - 1,6 kilo.
    Har totalt vad jag vet senast jag uppdaterade gått ner 13 komma någonting kilo och jag är såå himla glad.

Trodde ALRIG att jag skulle ha tappat vikt efter bröllopet eftersom jag verkligen åt oregelbundet hela tiden innan.

Men jag är superglad och jag hoppas verkligen att det går bra för alla er andra också.

Tjingeling!

• Cantaton

Hallo!

Jag började med GI för en dryg vecka sedan (igen). Jag följde GI-dieten förra våren och hösten, och gick då ner 11kg, men mådde jättedåligt under denna vår och sommar och gick upp 12 :( Så nu ska jag kämpa igen!!

Räknar med att inte gå ner så fort i början, eller till och med gå upp i vikt, eftersom jag sätter igång och tränar ordentligt parallellt. Men det lär ju gå fortare så på sikt.

Resultat:
    Målvikt: 68 kg
    Resultat från start: -0,8 kg
    Resultat sedan förra veckan: -0,8 kg

• nyår07

hel, och välkommen Cantaton!

Tänker faktiskt inte väga in mig denna veckan - jag vågvägrar!!
    :)

Fyllt jämt, vilket inneburit mycket mat - och vill inte bli deppig över ett stort plus på vågen.
    Dock, nya tag nästa vecka....

• Cantaton

nyår07, ja, ibland måste man ju ha sina undantag :) Lycka till fortsättningsvis!

Svar på tråden Gi:are, finns ni där ute? Del 2