Gi:are, finns ni där ute? Del 2
Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!
Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!
Duchess... jag håller med dig! Jag är oxå en riktig sockergris och vill verkligen inte att sockret ska styra mitt liv. Men iblande känns det nästan som det! Tror definitivt att GI är att rekommendera!!
Jag körde GI några månader i våras, och visst blev det bättre med sockersuget. Men inte blev jag kvitt begären helt...
För mig räcker det dock bra om jag blir nöjd med en ask Salta Katten (23 gram) istället för en påse lösviktsgodis (3 hekto). Då har man kommit en bra bit på vägen :)
Sommarbrud 08 skrev 2007-10-07 14:19:22 följande:
Jag är en sån som äter jag en chokladbit då vräker jag i mig, klarar inte av att styra utan jag blir så jäkla toksugen på godis så det går inte att stå emot. Idag ska jag verkligen försöka att köra med rivstarten. Min vikt idag är 82,7 kg och jag är 179 lång. Vill så gärna gå ner lite i vikt. Känner mig tung i hela kroppen och är allmänt trött och deppig,vet inte om det är vikten det beror på men jag tror definitivt att jag har fel kosthållning. Vore skönt att få må bättre...
Jag tänker faktiskt inte på vikten, jag mäter min viktnedgång i Cm. Förra året gick jag på GI o gick ned 10cm i midja, 7cm på "ballerina-ringen" ;) och 5 cm på höften!!! Och detta var bara 2 kg enligt vågen men det märktes såååå mkt på hur jag såg ut o mådde. Dit vill jag igen. :)
Vikt nu är 70kg (födde barn för 2mån sen, skyller på det ) och jag vill iaf ner till 65, där är min normalvikt. Sen behöver jag inte gå ner mer, bara i cm. ;)
Ballerinaringen! Haha, vilket underbart namn! Det ska jag använda!
Hallå tjejer!
Hur går det för er? Vågen visade -0,4 för mig.
Det bästa med GI är att man slipper toksuget efter sött. Lösviktsgodis är min stor last, det kan jag lätt äta tills jag mår illa.
Tack jodie!
Ja, det där med vägandet och dag verkar lite flytande men huvudsaken är väl att vi tittar in här då och då iaf.