• lotta49

Gi:are, finns ni där ute? Del 2

Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!

• Svar på tråden Gi:are, finns ni där ute? Del 2
  • lotta49

Vilken bra present!
    Ja, karlar har väldigt lätt att glömma.

Sitter förresten uppe och väntar på min "lille gubbe".

Han är nämligen iväg på sin andra svensexa.

Eftersom han flyttade till mig från stockholm har han kvar sina bröder där så i helgen hade han svensexa med dem.

Och idag får han en utav sina kompisar här, den blir dock ganska lugn med bowling, fem-kamp och middag på en pub.

Det är ju schysst, själv fick jag äta äggröra och rökt skinka till kvällsmat medan han sitter o gottar sig, FYY!

• lotta49

Jodie: Man fåår synda i bland. Nackdelen är bara att när man väl börjat är det svårt att sluta

På lördag förmiddag innan bröllopet har jag bjudit hit mina systrar och mina närmsta tjejkompisar på bröllopsbrunch med goda fylliga mackor,äggröra, massa goda charkuterier, frukt, kaffe, the, godsaker och så självklart skumpa

Tycker definitivt du ska ha en fruhippa, det är ju ett ypperligt tillfälle att tacka så mycket för all hjälp och allt stöd under bröllopet.

Tycker man borde göra såna saker oftare, varför behöva ha en anledning?
    Om någon undrar så är det ju bara att säga att "vi firar livet" !

Åååh, jag bara vill att det ska vara lördag nu!

• lotta49

Nja, han ska äta lunch med gästerna som han möter upp på hotellet.

Vi kommer att sova på varsitt håll kvällen innan så han kommer möta sin släkt och våra vänner medan jag är hemma och softar

Nej, nu ska jag ta te för min lite kliande hals och en cigarett på det (fyy! ) Snacka om motpoler

• nyår07

oj vad ni skrivit.....

Lotta49 - VA KUL med tidningen, det hade jag helt glömt bort.
    Kul att du själv ser skillnad på hur du såg ut då och nu - måste vara häftigt!

Grattis Jodie på 1-månadsdagen. Trist att din make var förkyld, men ni har tid på er att fira i många år....

• lotta49

Hej Jodie! Skriver ett snabb-inlägg här mitt i allt fixande.

Just nu har jag faktiskt ett litet break på 30 min så jag har ätit och druckit kaffe, allt för att hålla mig pigg.

Kan bara tala om att klänningen sitter som gjutet på mig, allt slit lönade sig verkligen!

• nyår07

vad kul lotta49!

vill se bilder efteråt.

Lycka till imorgon, och ha kul!!

• lotta49

Hej! Nu är jag inte längre någons flickvän utan min mans Fru!!

Hade en såå underbar dag i går med kanonväder och underbar mat, härliga gäster och massor med musik och glada skratt.

Maten var kanon och jag blev proppmätt fast jag bara tog en portion. En liten bit tårta blev det ju så klart också men sen var jag faktiskt nöjd.

Alla gav mig beröm för den vackra klänningen och för att jag såg så smal och vacker ut i den! Det var ju det jag hade hoppats på hela tiden, kämpat som man har!

Nu sitter jag hemma med min MAN ( gud, vad konstigt det känns att säga det )
    och dricker ett glas skumpa och sumrerar gårdagen.

Allt om våran dag kommer ni att kunna läsa om på vår hemsida där jag även kommer att lägga upp bilder så snart vi fått dem.

Men åter till vardagen, då är det vägning på onsdag igen eller?

• nyår07

grattis lotta49!
    Vad underbart det måste vara, vad härligt med alla komplimanger.

Läntar tills du kan visa bilder och vi kan läsa mer....
    :)

Då var det bara jag som var ogift kvar här....

• nyår07

på nyårsafton blir jag också fru!!
    :)

• nyår07

Resultat från denna veckan,

Målvikt: 58 kg
    Resultat från start: -6,4 kg
    Resultat sedan förra veckan: (+-)0,0 kg.

Efter förra veckan kraftiga minskning, så är jag glad att jag inte ökat. Minskade ytterligare närmare 1 kg under veckan, men nu närmar det sig mens...

Svar på tråden Gi:are, finns ni där ute? Del 2