Gi:are, finns ni där ute? Del 2
Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!
Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!
*ler försynt* Tack.
Jodie, jag skäms.....springer genast ner till vågen!!!
nyår07
Målvikt: 58 kg
Sedan starten:-6,7 kg
Sedan förra vägningen:-0,3 kg
Skönt, gått ned det jag gick upp över kalasen, plus lite till!!
:)
Hej tjejer! får man ställa frågor i denna tråd? Eller är det mest en "jävlar-anamma-tråd"
Kan inte ni berätta lite om den inledande fasen?? VAD får man äta under den? VAD ska man undvika i denna fas(förutom det uppenbara Läste i tråden att man helst ska undvika mjölkprodukter? är detta extra viktigt under den inledande fasen? Alltså ska man undvika mjölkprodukter helt i början?
Kan inte ni veteraner tipsa om bra rätter under fas 1 (frukost, lunch, middag och mellanmål)
Hej, vad kul med en GI tråd!
Jag är nybörjare på det här men min sambo o jag har kört Gi i 3 veckorn nu.
Jodie, vad trist att nolla på vågen igen! Kan du ha byggt på dig lite muskler som tar ut viknedgången?
Jag har ngr frågor till er vana GI ätare
- Min sambo är dålig på mellanmål. Han äter bara nötter eller ost och villl ej ha grönsaker. Vad finns det för andra alternativ när man är i fas 1
- Kan humöret påverkas av fas1? Kände mig som en pmskossa första 2 veckorna men nu när jag börjat föra in lite kolhydrater i dieten känns det bättre.
hej hej
Är det någon här i tråden som är i fas 1?
...fast den här veckan hade jag gått upp 0,7kg. Troligtvis för att jag började äta lite pasta igen, och för att jag var sjuk o uttråkad o därför åt istället :/ Nya tag! Heja.
Jag får nog ta o joina er! Gick på GI-dieten förut, o tappade nästan 15 kg!
Fortsatte inte riktigt aktivt sen, o så slutade jag emd p-piller, så nu har jag gått upp iaf 3-4 kg igen.
Så nu jädrar ska jag skärpa mig igen! (december blir det bröllop, en snabbis i rådhuset, emn vill ju vara fin för sjutton! ska ju på bröllopsresa i 2 veckor o svansa runt i bikini sen!)
Målvikt: 65 kg
Kvar till målvikt: 7 kg
Behöver lite pepp :)
Tack!
Har gjort en blogg nu där jag ska försöka skriva. Lite pepping av mej själv oxå :)
www.tinali.blogg.se