• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • 20071231

Fasen vad bra du är!!
    Jag försöker rimma om alla gäster (som gästpresentation), har dock fastnat på vissa. Kanske ber om din hjälp framöver...

• Rocked

20071231: Det går bra det Jag gillar att rimma.

• Rocked

Jag behöver lite feedback.
    Vi håller på och kollar med catering firmor. Och nu har vi fått prisuppgift av ett ställe. Vi ska ha förrätt och thailändsk buffé. Inget mer än det. De vill ha 350 kr/pers. Jag kan nog tycka att det känns lite dyrt, men jag vet inte....????

• 20071231

Ingår det dryck?

Annars är det nog lite dyrt...
    Fast iof så är det ju nyår...

• Rocked

Nej ingen dryck Den har vi iofs redan köpt.

• 20071231

Jag har två ringar på fingret!! (Vägrar ta av mig vigselringen... )

Hur ska man kunna vänta till nyårsafton...???

• nyår07
    20071231 skrev 2007-10-15 11:09:48 följande:
    Jag har två ringar på fingret!! (Vägrar ta av mig vigselringen... ) Hur ska man kunna vänta till nyårsafton...???
    jag antar att du är nöjd med den??
    :)
  • Pärlplattan

Rocked - Du är ju rena poeten! Startade ju en egen tråd för ämnet, så nu har jag flera superförslag! Najs,najs,najs!!

I helgen var vi hos makens familj på dop. Det tog ett tag men till slut reagerade hans syster på att vi hade två ringar! Hon blev jättechockad. Hennes pojkvän - en ny stjärna, så kanske han inte riktigt vet vad han ska säga när - sa att han hade sett det men tänkt "ja, men de ska ju gifta sig på nyårsafton, så det är väl någon annan ring".. Synd att inte djungeltrumman gått igång när vi talade om att vi hade skjutit på det, men, men.. Allt kan inte löpa på smidigt.

20071231 - Härligt att vara nöjd med ringen!!

• mooogn

20071231 skrev 2007-10-15 11:09:48 följande:

Jag har två ringar på fingret!! (Vägrar ta av mig vigselringen... ) Hur ska man kunna vänta till nyårsafton...???
    Hihi

Jag åkte ju lite hastigt och lustigt till Borås förra veckan för att vara med på sömmerskans sykurs. Vi och hennes sylärare kom fram till en kjol som kommer att passa mig mycket bättre. Kul!

Annars är det lite tungt. Tentapluggar samtidigt som det stormar i privatlivet Vi ligger i bråk med både barnens mamma och med barnens farfar med fru. Det har gått så långt att t.o.m. sambon funderar på att flytta ifrån stan (annars är det ju bara jag som vill det). Frågan är om vi orkar ta fajten med mammans ev. advokat om vi vill flytta med ungarna (till saken hör att mamman sällan har barnen utan de "dumpas" hos sin farfar med fru istället. Ytterst komplicerad situation!).
  • 20071231

mooogn

Usch!! Det där lät ju inte alls kul! Förstår att det tar massor av energi! Men kämpa på & gör vad ni känner blir bäst för barnen. Håller tummarna för att det löser sig!!

• Pärlplattan

mooogn - Usch vad jobbigt! Sånt där är så jobbigt och krävande. Min faders exfru tycker min pappa är bra att ha och dumpa barnen hos.. Pappa däremot vill ju gärna ha dem under kontrollerade former, men hennes företag (Telia) har inga scheman att dela ut till sina anställda, så därför vet hon inte när hon ska jobba dag, kväll eller helg..

Jag hoppas det löser sig på ett bra sätt för er! Stå på er så gott det går, och stötta varandra.

• mooogn

Tack så mycket för ert stöd KRAM!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3