• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • mooogn

Fullständigt normala saker man gör som en blivande brud: Köper 30 st identiska ljuskoppar på IKEA.

Men de kostade ju bara 2:-/st!

Min käre sambo skall ta kontakt med vår VF. Bra. Det är ju inte bara jag som skall gifta mig

På måndag skall jag och sömmerskan/inofficiella tärnan aka Fideli och jag på Åhléns Spa för ansiktsbehandling. Jag har aldrig utsatt mig för något liknande men stålsätter mig *S* Sedan skall vi på middag hemma hos hennes syster, dit min sambo även kommer. Väl på plats så skall provklänningen provas!!

• mooogn

lillamini: Vad skönt att ni har en vigselplats Tråkigt att ni inte hittar något band. Tyvärr smällar man får ta när man gifter sig en sådan dag som vi gör...

Rocked: Ja, det skönaste är ju att bara ta tag i det.

• nyår07
    mooogn skrev 2007-09-27 21:57:08 följande:
    På måndag skall jag och sömmerskan/inofficiella tärnan aka Fideli och jag på Åhléns Spa för ansiktsbehandling. Jag har aldrig utsatt mig för något liknande men stålsätter mig *S* Sedan skall vi på middag hemma hos hennes syster, dit min sambo även kommer. Väl på plats så skall provklänningen provas!!
    Låter underbart!!!
  • mooogn

nyår07: Ja, visst gör det?! Och ikväll skall inbjudningarna göras färdigt och imorgon är vi bjudna på middag hemma hos toastisen för seriös festplanering

• nyår07

vi ska hem till svärisarna ikväll på middag och planering. De ska hålla i buffén 2 veckor senare, dit de som inte bjuds på nyår är välkomna.

skrivit under hindersprövning och namnbytelapp, och ska få sambon att gör adetsamma ikväll - sedan ska de postas!!

• mooogn

nyår07: Åh, vad kul!

Vi väntar på intyg från Skatteverket *spännande* Sedan skall det skickas in tillsammans med våra vittnens namn och adress. Min ena bror är tillfrågad som vittne. Får se om sambon får tummen ur och frågar sin syster; annars har jag fler syskon att tillgå... *S*

• 20071231

Niiice mooogn!!
    Det rosa ger verkligen kortet det där lilla extra!!

• mooogn

Tack så mycket Vi(jag ) är nöjda!

20071231 skrev 2007-09-29 16:03:06 följande:
    Niiice mooogn!!Det rosa ger verkligen kortet det där lilla extra!!
  • 20071231

Det kan jag förstå!!

Vi har nu äntligen bestämt oss för solosånger att ha i kyrkan. Skönt att kunna pricka av ytterligare en sak från listan....

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3