• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • Rocked

Förresten, när du är nöjd med frisyren, DÅ sprayar du med det hårdaste i sprayväg som du kan få tag i. Men det måste vara en aerosolspray. Ha även i glans spray över alltihop, så du glänser.

• mooogn

*antecknar febrilt*

Och nu har det kommit in ännu ett dokument i Word: Bröllop - frisyren

• nyår07

rocked - är du frisör eller??

impad av dina kunskaper iaf - begrep inte hälften!!
    :)

• Pärlplattan

20071231 - Självklart kommer det bilder - när vi skickat ut våra överraskningskort till alla.

Funderar på om jag ska satsa på ett käckt litet fånrim,eller nåt annat, till korten. På nåt vis tycker jag ändå att ett rim blir lite roligare än att skriva typ "Nu har vi gift oss. Ni kommer ändå inte missa bröllopstårtan och valsen, för de tänkte vi ha den 14:e juni". Problemet är ju formuleringen.

Apropå hindersprövning och namn och sådär. Det kan ju ta lite tid. När vi bokade vår minibröllopsresa så hade jag inte en tanke på att jag skulle byta namn och bokade ju i mitt "eget", sen fick jag panik och tänkte att jag kunde fått nytt namn då. MEN, det tar en stund att få sitt pass vad jag förstått, så då är det mycket lättare att åka i sitt gamla.. Fast givetivs beror det ju på när man tänker åka. Skillnad på två dagar efter och tre månader.

En rolig sak som hände dagen innan, då vi var och hämtade kläderna (klockan var väl runt 17) och min käre, om än väldigt förvirrad, make frågade om man kunde hyra skor eftersom han inte hittat sina än. Tjejen såg ut som om hon skulle avlida direkt, och sa att det kanske var läge att börja leta efter dem nu. Och att man kunde hyra skor, men att de bara hade öppet mellan 10-14. Hon var nog van vid att man hade lite längre framförhållning än 24 timmar. Jag höll ju själv på att förlora förståndet när han på fredagen började prata om att han inte hittade skorna, men eftersom jag är van, och eftersom vi just har flyttat och skorna därmed sannolikt ligger någonstans i lägenheten eftersom vi nyss hittat förrådet så tänkte jag att han kunde leta efter dem tills han hittade dem.. Det gjorde han också, som tur var, och slapp rusa in i butiken i sista minuten och hitta ett par i rätt storlek...

• mooogn

Hahaha! Vilken skräckhistoria om skorna! Vilken tur att de blev funna *S*

• 20071231

Jag hade nog avlidit om min m2b inte hade koll på sina skor 24 timmar innan bröllopet!! Skönt att han slapp gå barfota iaf!!

• Rocked

nyår07: yes, jag är frisör. Jag hoppas att jag inte var för yrkesmässig, blev det luddigt så kan jag förklara bättre

• lillamini

nu har jag lagt upp några bilder i mitt galleri... jag är sämst på datorer så det har tagit mig ca 1 timme att lyckas=)

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3