• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • 20071231

Det blir Sonjas "Du är allt" & Ainbusks "Älska mig". Ville egentligen ha "Du är allt" + en eng. låt men efter mycket funderande kändes ändå dessa två låtar som "vi", så nu får det bli såhär!

• anneliec

har just fått min klänning från kanacca. Det ser lite annorlunda ut från bilden eftersom den skulle ha guldtråd i bältet men gissa vad!!??? jag berättade att jag skulle ha den på nyår och så gjorde dom den med genomskinliga pärlor i stället så det ser mer vintrigt ut!!! det var underbart. Den passade perfekt. Nu är allt klart förutom dj och dom småsakerna man inte kan göra förrän precis innan. Sååå glad

• 20071231
    anneliec skrev 2007-09-29 19:34:54 följande:
    har just fått min klänning från kanacca. Det ser lite annorlunda ut från bilden eftersom den skulle ha guldtråd i bältet men gissa vad!!??? jag berättade att jag skulle ha den på nyår och så gjorde dom den med genomskinliga pärlor i stället så det ser mer vintrigt ut!!! det var underbart. Den passade perfekt. Nu är allt klart förutom dj och dom småsakerna man inte kan göra förrän precis innan. Sååå glad
    Åh, vad kul att du blev nöjd!! Har du ingen bild?! Vi är VÄLDIGT nyfikna i den här tråden...
  • anneliec

Inte än men jag lovar att lägga upp den snart!!!

• mooogn

Idag fick vi iväg våra inbjudningar.

Var på middag hos toastmastern igår. Större delen av kvällen var jättetrevlig! Vi har fått höra -och valt!- vår utgångsmusik. En blandning av Benny Andersson och musiken från Änglagård

Tyvärr rök sambon och toastisen ihop i slutet av kvällen så det känns inte så kul, just nu Försöker dock att minnas de trevliga sakerna från middagen och planeringen.

Imorgon skall jag få prova min provklänning. DET blir kul! Skall verkligen fokusera på det så att bröllopsplaneringen kan fortgå utan "ont-i-magen"-känslan jag bär på nu

• mooogn

20071231: De sångerna är jättefina Har nyligen "upptäckt" Du är allt. Wow! Kul att ni också vill ha svenska sånger.

anneliec: Klänningen låter jättevacker! Ser fram emot bilder

• 20071231

Mooogn

Det var ju både trevliga & mindre trevliga nyheter du kom med... Men du ska se att de säkert hinner reda ut problemet innan det är dags.

Har du tänkt på att idag är det TRE MÅNADER!! Weiii!!

• 20071231
    mooogn skrev 2007-10-01 00:05:44 följande:
    20071231: De sångerna är jättefina Har nyligen "upptäckt" Du är allt. Wow! Kul att ni också vill ha svenska sånger.anneliec: Klänningen låter jättevacker! Ser fram emot bilder
    Ja, de kändes som "vi". & "du är allt" är ju bara såå fiiin!!
Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3