• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • mooogn

nyår07: Vilken himla otur ni har!!

lillamini: Välkommen tillbaka! Håller med om förslaget att ni gör utsidorna själva och lämnar insidan till värdparet

Pärlplattan: Hihihi, vilka busiga t-shirts! Det låter gudomligt skönt med spa. Hoppas på att de har det, då.

Idag kom intyg om hindersprövning hem. Kul!!

• Pärlplattan

mooogn - Såklart hade de inte det. Men hyttpaket.. Funderar på det. Ska prata med herr N. när han kommer hem. Typ exotiska frukter och choklad (allt med choklad är bra), eller ostbricka och prylar..

Är det någon som vet hur lång tid det tar att få ett nytt pass? Funderar på att åka iväg för att få lite lugn ett tag..

• nyår07
    mooogn skrev 2007-10-02 17:17:58 följande:
    Idag kom intyg om hindersprövning hem. Kul!!
    oh vad kul!! skickade vårt i fredags, så väntar med spänning.....
  • Rocked

lillamini: Det är klart att ni ska bestämma hur det ska se ut. Håller med nyår07, säg att de kan göra insidan. Men utsidan är ett bestämt tema som bröllopet har

Har jag berättat att vi till 90% ska ha en tjej som spelar harpa i stället för en orgel i kyrkan. Min svägerska (som hitills bara har lagt sig i med bra saker) har fixat. Jag skulle vilja att hon spelar I don't wanna miss a thing med Aerosmith när vi går in. Vet inte vad jag vill ha som utmarsch. Hon kan tydligen även spela psalmer så det kan ju bli lite annorlunda Hoppas nu bara att de sista 10% inte felar.

Kul med ett till nytillskott. Välkommen anneliec!!!!

moogn:Vad jobbigt med bråk, hoppas att det löser sig.

pärlplattan: Du får väl be din man om en massage då...

• Pärlplattan

Rocked - Haha.. Jag gör det ibland. Han tröttnar efter en halv minut (skämtar inte), men han tog med sig till jobbet där de har en massagestol en gång.. Det var skönt. Dock har vi ju flyttat sen dess, så nu blir det väl inte av mer. Om vi inte köper en egen är klart!

Det tar sådär fem dagar att få ett pass, om ni undrar - jag har kollat hos polisernas hemsida. Så dit drar jag när jag fått mitt nya namn på körkortet och ett litet personbevis och i november åker jag på en egen bröllopsresa till min syster i USA. Jag kanske inte ska tala om något förrän jag kommer dit, så blir hon överraskad! Så när jag kommer hem hoppas jag att jag är utvilad och känner mig lite gladare i själen. Just nu är den väldigt svart och tung. Det är trist.

• 20071231

Pärlplattan
    USA låter ju jättespännande! Kul också om du lyckas överraska din syster! Annars hoppas jag mest att du snart får må bättre igen...

• nyår07

fick vårt intyg ang. hindersprövningen idag....
    :)

vi får gifta oss!! (ja, om vi hittar en prsät alltså)

• nyår07

ja, det var ju skönt att veta att vi inte var syskon eller så!!!
    :)

• mooogn

Hahahaha!

Jag tyckte det var trevligt att veta att sambons skilsmässa från ex-frun gått igenom...

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3