• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • Rocked

Moogn: Precis så sa min m2b alldeles nyss oxå

• nyår07
    Rocked skrev 2007-09-24 14:40:09 följande:
    Vi har gjort hjärtan i trolldeg som vi har satt i en klämma i. Ska spraya dem silvriga sedan. Vi kommer att ha svarta placeringskort, med vårt monogram i ena hörnet och gästens namn skrivet med silver penna. Provade att skriva med glitterfärg, men då bucklade sig papret så mycket. På baksidan stämplar vi med en sådan där stämpel som det står weddingweddingwedding i flera rader. Men jag är inte hundra än.
    låter snyggt!
  • lillamini

Jag hitta min klänning igår!! jätte glad ,en stor sten släppte från magen.

• mooogn

Åh, vad skönt lillamini! Vi är väldigt nyfikna på bilder...

nyår07: På www.celebrations.se finns det under rubriken Bordsplacering små transparanta korthållare i form av en stjärna med en "kortficka". Tyvärr kunde jag inte länka direkt.

• mooogn

Gah, jag kommer inte igång att plugga!!!

• nyår07
    lillamini skrev 2007-09-25 10:38:41 följande:
    Jag hitta min klänning igår!! jätte glad ,en stor sten släppte från magen.
    oh, så nyfiken!
    hur ser den ut?
  • nyår07
    mooogn skrev 2007-09-25 10:52:15 följande:
    nyår07: På www.celebrations.se finns det under rubriken Bordsplacering små transparanta korthållare i form av en stjärna med en "kortficka". Tyvärr kunde jag inte länka direkt.
    tack för tipset, de var fina. Ska ha det i åtanke.
  • mooogn

Ja, det kan ibland vara skönt att ha en Plan B

nyår07 skrev 2007-09-25 12:46:52 följande:
    tack för tipset, de var fina. Ska ha det i åtanke.
    Har fortfarande inte kommit igång att plugga Tog däremot en långpromenad i det vackra vädret. Känner att jag håller på att ramla in i "höstdepressionen" så nu får jag bomba mig själv med solsken och nyttig -men god!- mat. Imorgon har jag kamratträff med några kursare så så kommer jag säkert på rätt köl igen. Får vika även denna dag åt att "piggna till"...
  • Rocked

Moogn: Man har i en läggningsprodukt i håret. Typ Reflex från L'anza. Sedan rullar man upp håret på spolar (inte för små) och torkar det. Om du använder värme för att torka det, tänk på att låta svalna av innan du tar ut spolarna.
    Därefter tas spolarna ut försiktigt. Tupera ihop alla benor som blir efter passéerna efter spolarna + att du får upp höjden på huvudet när du tuperar oxå. OBS:ÖVERDRIV höjden. Det går alltid att kamma ner en höjd, men du kan inte få upp den igen om den blev för mesig och frisyren nästan är klar. Spraya under tiden ni jobbar med en lättare torr aerosol spray. Wella har en bra i High Hair serien. Om ni har råkat kamma bort för mycket lockar är det bra att ha en hederlig locktång till hands för att förstärka här och där.
    Det är faktiskt inte så kompliserat!!! Promise!!!!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3